Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin koira haukkuu - voiko sille mitään?

Vierailija
14.01.2015 |

Olen opiskelija ja teen Lisäksi yötöitä. Niinpä olisi ihan kiva nukkua edes joskus. Tänään mulla olisi ollut tarpeeseen tuleva etäpäivä jolloin olisin voinut nukkua. Mutta ei, koirat aloittivat räkyttämisen aamulla kahdeksalta ja se jatkuu vieläkin. välillä on pieniä taukoja, sitten taas jatkuu. Naapuri työtön, mutta tietysti hän joutuu jättämään menojensa ajaksi koirat kotiin. Tietysti tiedän ettei tuo loputtomiin asti jatku, mutta alkaa kyllä jo ottamaan veronsa. Korvatulpista on hieman apua, vaan omalle herkkäunisuudelleen ei vaan voi mitään.
Asun siis kerrostalossa, huonolla alueella. Muuhun ei tällä hetkellä ole varaa, vaikka mieluusti muuttaisinkin.
Olen yrittänyt sanoa asiasta ystävällisesti naapurille, joka teki selväksi ettei oke hänen ongelma.
Nyt vinkkejä kehiin!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvalappusteroista (tai nettikännykästä) tulemaan vaikka meren kohinaa, niin voit varmaan keskittyä läksyihin paremmin.

Vierailija
22/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijään yhteys. Äitini asui kerrostalossa ja naapurin koira aloitti klo 7 koko päivän kestävän ulinahaukkumisen ja äitini valitti isännöitsijälle. Meni pari päivää ja koira ei enää haukkunut. Tais tulla lähtö koiralle tai vuokralaisille. Voisit myös kysellä muilta naapureilta häiritseekö heitä. Parempi jos useampi valittaa samasta koirasta. Ota isännöitsijälle myös kellonajat ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun tän päiväseltä aamulta, mutta kyseessä oli yksi koira, joka aloitti haukkumisen seinän takana 7-8 aikaan aamulla (heräsin sikeästä unesta). Kun oli aikansa haukkunut, niin joku koputti alhaalta 3 kertaa niin lujaa kuin lähti :D koira ainakin hiljeni.
Mutta joo, mulla ei ole ratkaisua sun ongelmaan :(

Vierailija
24/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on jokapäivästä ja jatkunut jo kauan ni ilmoitus eläinsuojeluun. Koirien ei kuulu haukkua koko ajan.

Vierailija
25/25 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivällä periaatteessa saa koirat haukkua. Ehkäpä silti voisi ottaa yhteyttä isännöitsijään jos vaikka lappu sieltä asukkaalle tehoaisi paremmin. Itse olen työelämässä ja stressaan kamalasti kun tiedän että koira haukkuu kotona työpäivän aikana. Olen pahoitellut tätä naapureille ja koettanut totuttaa koiraa + hankkia aktivointileluja. Koira on vasta 4 kk ikäinen, ja on edistystä tapahtunut onneksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi