Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin harva kuorsaava mies tekee mitään ongelmalleen

Vierailija
03.11.2021 |

Tai ei edes usko, että se on ongelma?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se meille kuorsaajille ole mikään ongelma, koska emme itse kuule sitä. Emme myöskään silloin kärsi siitä. Uniapnea on sitten jo ihan eri juttu!

En tiedä onko sinulla puolisoa, mutta ihmetyttää se, että jos miestä ei huolestuta edes se että puoliso ei saa unta, kun toinen kuorsaa vieressä. Eikö edes tuon verran löydy empatiakykyä, kun oman kumppani nukkuu joka yö huonosti miehensä kuorsaamisen takia?

Tämä näin yleisesti, en siis sinua syyllistä (jos sinulla ei ole kumppania, joka joutuu nukkumaan vieressäsi)

Eipä ole vaimokaan tehnyt mitään kuorsaukselleen. Pitääkin ilmeisesti patistaa hänet lääkärille. 

Vierailija
22/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen vanhuushuolto ei ole semmoinen että haluaisin sen yksinäisenä kokea kun ei ole ketään "katsomassa perään". Siksi kuolema ei tunnu rangaistukselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuorsaukseni olisi ongelma?

Vierailija
24/24 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minulle ole ongelma. Jos jota kuta häirii tehköön itse asialle jotain.

Tämä on mieheni vastaus myös.

Ei mielestään kuorsaa häiritsevästi.

Hänellä on ollut myös koko seurustelumme ajan niitä hengityskatkoksia jostain vuodesta 1990 olen niistä valitellut. Ei itse ole kuulemma huomannut mitään...

Yli 30 vuotta yhdessä. Ei ilmeisesti kovinkaan pahasti häiritse miehen kuorsaus.

Ööö, nykyään eri huoneissa syystä nukutaan. Tai jos on vieressä, valvon. Mutta ei itseään haittaa.

No niin, mikä se ongelma on?