Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Karkkipäivä-Sannia koskeva ketju lukittiin?

Vierailija
14.01.2015 |

Onko joku uudempi keskustelu sitten jossain?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista jos Sanni keräisi laihduttajien kokemuksia ja sitten niistä kerrottaisiin ihan avoimesti. Itseäni kiinnostaisi missä kuosissa dieettiläiset ovat pari viikkoa induktion jälkeen. En sinänsä paheksu induktiota, en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä mitä järkeä tuossa on ellei sitten aio laihduttaa enemmänkin ja siirtyä pysyvästi vhh-ruokavalioon. Se "pöhötys" tulee aika varmasti takaisin heti kun lakkaa laskemasta hiilareita. Sannillakaan eivät tulokset ole olleet kovin pitkävaikutteisia, jos hän oli vajaa pari kk sitten viimeksi induktiolla - ja hänellä on sentään hyvin tarkka ruokavalio.

Vierailija
2/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että se on lukittu eikä poistettu, yleensähän blogeja koskevat keskustelut vaan tylysti deletoidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se oli ihan asiallinen ketju jossa keskusteltiin lähinnä ravitsemuksesta ja syömishäiriöistä. Toki joukossa oli yksi tai kaksi henkilökohtaisuuksiin menevää kommenttia mutta miksei modet voi yksinkertaisesti vain poistaa niitä?

Vierailija
4/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä loppupäässä muutama asiatonkin kommentti. Ja ylipäätään asiatonta alkaa kehittelemään bloggaajalle, tuntemattomalle ihmiselle!, syömishäiriöitä vain muutaman blogitekstin / kahden viikon laihdutuskuurin perusteella.

Vierailija
5/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:57"]Oli siellä loppupäässä muutama asiatonkin kommentti. Ja ylipäätään asiatonta alkaa kehittelemään bloggaajalle, tuntemattomalle ihmiselle!, syömishäiriöitä vain muutaman blogitekstin / kahden viikon laihdutuskuurin perusteella.
[/quote] Mä olen miettinyt tota syömishäiriötä jo aiemmin. Ihmettelin jo reilut vuosi sitten, miksi hän niin usein toistaa että "ei laske kaloreita, syö kaikkea" kun kuitenkin suunnittelee kaikki ruuat päivälleen. Tai siis kuulostaa sille mitä syömishäiriöisetkin valehtelee itselleen.

Vierailija
6/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:33"]

Outoa että se on lukittu eikä poistettu, yleensähän blogeja koskevat keskustelut vaan tylysti deletoidaan.

[/quote]

Tutkinta päällä?

Vierailija
7/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:57"]Oli siellä loppupäässä muutama asiatonkin kommentti. Ja ylipäätään asiatonta alkaa kehittelemään bloggaajalle, tuntemattomalle ihmiselle!, syömishäiriöitä vain muutaman blogitekstin / kahden viikon laihdutuskuurin perusteella.
[/quote] Mä olen miettinyt tota syömishäiriötä jo aiemmin. Ihmettelin jo reilut vuosi sitten, miksi hän niin usein toistaa että "ei laske kaloreita, syö kaikkea" kun kuitenkin suunnittelee kaikki ruuat päivälleen. Tai siis kuulostaa sille mitä syömishäiriöisetkin valehtelee itselleen.
[/quote] Ai niin, minusta perhe- ja parisuhde asioihin sekä liian jyrkät kommentit oli asiattomia. Ne, ketkä olivat huolissaan bloggaajasta (itse ainakin olen aidosti vähän) olivat taas asiallisia. Kun kaikki järkevä sanottava oli sanottu saapui ketjuun vain ilkeilyä, että ehkä se on ihan hyvä että suljettiin.

Vierailija
8/8 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korrektia haukkua yksityishenkilöä.