Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mieheksi itseäsi kutsuva

Vierailija
14.01.2015 |

Todista se lisäämällä kuva jossa on käsin(!!!)kirjoitettu lappu: joko uskot?

Ja sinua täytyy näkyä myös vähän, esim. takaa, puolet naamasta, parransänkeä... mutta kuvat, joissa ei ole lappua "joko uskot?" ovat minulle feikkejä. Ja naiset: se PELKKÄ lappu ei tietenkään riitä todisteeksi, joten turha yrittää höynäyttää ;-) samoin kuvaan paintilla töhertäminen ei ole mikään todiste.

En usko että täällä käy oikeasti läheskään niin paljon miehiä kuin väitetään ja haluan todistaa itselleni että olen oikeassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 02:48"]

Todista se lisäämällä kuva jossa on käsin(!!!)kirjoitettu lappu: joko uskot? Ja sinua täytyy näkyä myös vähän, esim. takaa, puolet naamasta, parransänkeä... mutta kuvat, joissa ei ole lappua "joko uskot?" ovat minulle feikkejä. Ja naiset: se PELKKÄ lappu ei tietenkään riitä todisteeksi, joten turha yrittää höynäyttää ;-) samoin kuvaan paintilla töhertäminen ei ole mikään todiste. En usko että täällä käy oikeasti läheskään niin paljon miehiä kuin väitetään ja haluan todistaa itselleni että olen oikeassa.

[/quote]Meille on oikeastaan aika hevonhumppa, uskotko sinä miesten käyvän täällä vai et.

Vierailija
22/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 02:53"]No mikä helvetti siinä on niin ihmeellistä ? Laita retardi foliohattu päähäs.

T.mies
[/quote]

En ole retardi toisin kuin sinä, joka luulet että t. mies todistaa sinun olevan mies. Et ole ;-)
[/quote]Mitähän mun duunikaveri sanois jos alkaisin kesken yövuoroa jotain lappuja valokuvaamaan mammapalstalle
[/quote]
Mitä se sanoo kun kesken työvuoron surffaat mammapalstalla? Ja mitä sä teet töiksesi, että sulla on aikaa surffata? Toimistoihmisiä aina haukutaan paperinpyörittäjiksi, mutta mulla jää työt tekemättä jos palstailen työajan. Toisin tuntuu olevan joillain muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:21"]Siinä rakkaalle mammalle vähän runkkausmatskua yksinäisiin öihin

http://aijaa.com/4q63s3
[/quote]
Rekkalesbo, ei mikään mies.

Vierailija
24/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 02:48"]

Todista se lisäämällä kuva jossa on käsin(!!!)kirjoitettu lappu: joko uskot? Ja sinua täytyy näkyä myös vähän, esim. takaa, puolet naamasta, parransänkeä... mutta kuvat, joissa ei ole lappua "joko uskot?" ovat minulle feikkejä. Ja naiset: se PELKKÄ lappu ei tietenkään riitä todisteeksi, joten turha yrittää höynäyttää ;-) samoin kuvaan paintilla töhertäminen ei ole mikään todiste. En usko että täällä käy oikeasti läheskään niin paljon miehiä kuin väitetään ja haluan todistaa itselleni että olen oikeassa.

[/quote]Meille on oikeastaan aika hevonhumppa, uskotko sinä miesten käyvän täällä vai et.
[/quote]

Älä mussuta xd en kuuntele.

Vierailija
25/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukkis asenne sulla ap. Ystävällisyydellä olisit saattanut saada jopa toivomiasi tuloksia aikaiseksi.

Vierailija
26/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:56"]Aika tiukkis asenne sulla ap. Ystävällisyydellä olisit saattanut saada jopa toivomiasi tuloksia aikaiseksi.
[/quote]

xd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan