Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kissani pahoitti mielen.
13.01.2015 |
Keskustelu poistui... Nyt mirri surkea on kissa pissii vaan....
Ihan oikeasti olette ihmeellisiä kissojen inhimillistäjiä. Ja saan kai minä kertoa mitkä kokemukset minulla on kissoista ja niiden tavoista hyökätä se virtsata. Yksikään teistä ei kertonut minulle miksi kissa tekee niin. Ei se kissa ole ihminen.
Kommentit (2)
Ehkä ne tekee niin koska eivät pidä sinusta. Minulla päinvastaiset kokemukset, pelkästään positiivia kokemuksia. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis mikä keskustelu poistettiin??? En ymmärtänyt, mikä oli ongelma.
Kismett