Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on ollut paras seksikumppanisi

Vierailija
13.01.2015 |

Minkä ikäinen olit itse?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v, itse olin 29v. Lapset itselläni haaveena, joten alusta asti oli selvää, että pelkästä tilapäisestä seksisuhteesta kyse. Puoli vuotta silkkaa ekstaasia kuitenkin, kelpaa sitten kurttuisena pappana muistella.

M35

Vierailija
22/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias mies on ollut paras, itse olin silloin 23. Ja olen siis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 24-29, minä 18-24. Ja vielä vanhetaan yhdessä ja harrastetaan useampi kerta viikossa. Eikä ihan hedelmätöntäkään harrastamista ole ollut ;)

Edelliset suhteeni ovat olleet lähinnä yhdenillanjuttuja tai pientä tapailua eli tässä on selvästi enemmän tunteita ollut miltei alusta saakka, vaikka yhden illan jutusta alkoikin. Tämän kumppanin kanssa on myös opeteltu ja kokeiltu kaikennäköistä melko vapautuneesti ja opittu löytämään tavat joilla saa toisensa ajettua hulluuden partaalle.

Vierailija
24/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:49"]Mies 24-29, minä 18-24. Ja vielä vanhetaan yhdessä ja harrastetaan useampi kerta viikossa. Eikä ihan hedelmätöntäkään harrastamista ole ollut ;)

Edelliset suhteeni ovat olleet lähinnä yhdenillanjuttuja tai pientä tapailua eli tässä on selvästi enemmän tunteita ollut miltei alusta saakka, vaikka yhden illan jutusta alkoikin. Tämän kumppanin kanssa on myös opeteltu ja kokeiltu kaikennäköistä melko vapautuneesti ja opittu löytämään tavat joilla saa toisensa ajettua hulluuden partaalle.
[/quote]

Oho, mies olikin vielä pari viikkoa 23 vuotias sen jälkeen kun tapasimme.

Vierailija
25/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N18 ja minä n17.

Vierailija
26/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 28 ja mies 42, muistelen mahtavaa seksiä varmaan vielä vanhana mummonakin kiikkustuolissa :)

Vierailija
27/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin/olen 22-v nainen ja seksi on parasta nyt ensimmäisessä naissuhteessani 24-v tyttöystäväni kanssa. Huh huh tätä henkistä yhteyttä, huumaa ja janoa! Ikinä miesten kanssa en ole käynyt näin kuumana ja märkänä taikka saanut toiselta samantasoista omistautumista ja huomiota, jota itse annan. Lisäksi en ole ikinä ennen nauttinut näin paljon myöskään seksin fyysisestä puolesta, vaikka olenkin erittäin herkkä, helposti orgasmeja saava ja vapautunut sängyssä, vaan vasta nyt toisen samanlaisen kanssa on kyllä taivas auennut.

Kesken seksin kummallekin tulee välillä olo, että haluaisi vain rutistaa toista pelkästä onnesta. :) Hän on kyllä aivan uskomaton nainen ja kummankin onneksi ja iloksi olemmekin vakavasti yhdessä, vaikka taivalta on ollut vain pari kuukautta takana. Harmi, että tämä yö nukumme omissa kodeissamme...

Vierailija
28/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20, mies 37. 1,5 vee kesti suhdetta.

Vierailija
29/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 22 ja mies 32

Vierailija
30/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 36v., mies 62v, ah sitä iän mukanaan tuomaa kokemusta!! Suosittelen! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi