Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele älykelloa

Vierailija
03.11.2021 |

Iphonen kanssa sopiva. Unta mm. haluaisin mitata. (En tiedä näistä mitään)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple Watch. Tosin ei sovi unen mittaamiseen. Osta siihen Oura sormus.

Vierailija
2/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple Watch on täysin ylivoimainen ja ainut järkevä vaihtoehto Applen omistajalle jos nimenomaan kellon haluat. Oura sormus on toinen, jos ei tarvitse olla kellon tyyppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue testejä,  ei se kalleinkaan ole aina paras.

Ja unen mittaaminen perustuu liikkeeseen,ei nukkumiseen.

Vierailija
4/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenlaatua ei kellot osaa selvittää, vasta oli aiheesta juttua jossain lehdessä.

Jos joku löytää linkin niin laittakaa ihmeessä.

Älykellot on sellainen muoti-ilmiö nykyään, ymmärrän tosissaan treenavilla en muilla...

Vierailija
7/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple watch on ylihinnoiteltu brändituote, kuten kaikki Applen tuotteet. Esim Samsungilla saa yhtä hyviä halvemmalla.

Samsung watch active ollut minulla pitkälti liikuntakäytössä 2,5v ja oikein hyvin toiminut.

Vierailija
8/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unenlaatua ei kellot osaa selvittää, vasta oli aiheesta juttua jossain lehdessä.

Jos joku löytää linkin niin laittakaa ihmeessä.

Älykellot on sellainen muoti-ilmiö nykyään, ymmärrän tosissaan treenavilla en muilla...

Oma Samsung älykello kyllä erottaa seuraavat unenlaatumittauksessa:

-normaali yö

-olen juonut alkoholia (unenlaatu lähes aina alhaisempi kellon mukaan)

-olen pätkäpaastonut (unenlaatu lähes aina parempi kellon mukaan)

Miten selitätä tämän jos kello "ei osaa" selvittää unenlaatua? 100% ei tietenkään tunnista mutta vähintään 80% tapauksista kellon ilmoittama unenlaatu poikkeaa esim paaston tai alkoholin takia.

Vierailija
9/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apple Watch. Tosin ei sovi unen mittaamiseen. Osta siihen Oura sormus.

AP haluaa mitata unta ja sä suosittelet kelloa joka ei siihen sovi? Ok...

Vierailija
10/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta älykello. Osta osta.

Vierailija
11/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on on tuo. Toimii ja pitkä akun kesto ainakin kymmenen päivää, sitten vasta lataukseen.Toimii!

https://www.hihonor.com/fi/products/wearables/honor-magic-watch2-46mm/s…

Vierailija
12/19 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar Ignite 2. Loistava hinta/laatu, hyvät suomenkieliset ohjeet (osaan kyllä hyvin englantia, mutta aiemmat käyttämäni kellot vaativat erityistä termistöä). Toimii hyvin iPhonen kanssa. Mittaa unta erittäin yksityiskohtaisesti; paitsi unijaksot ja tauot, myös jatkuva sykkeen ja sykevälivaihtelun mittaus, hengitystiheys yms. Itselle jopa liikaa tietoa, mutta ei sitä ole pakko syynäillä, jos ei halua. Hyvät, yksityiskohtaiset aktiivisuuden seurannat, mm maastohiihto, jota ei missään aiemmin käyttämässäni kellossa ole ollut. Voin kyllä oikeasti tätä suositella!

Vierailija
13/19 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/19 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple Watch ei sovi aktiiviselle liikkujalle koska akku ei kestä edes koko päivää jos liikkuu paljon.

Unen seurantaan Oura-sormus on varmasti kätevin, kukapa haluaisi nukkua älykello ranteessa. Tosin Oura on alkanut törkeän rahastuksen kun kellon hinnan lisäksi pitää maksaa vielä kuukausivuokra.

Liikkuvalle ihmisellä löytyy parhaita laitteita Garminin valikoimasta.

Vierailija
15/19 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar Ignite 2 on mullakin ja tykkään kyllä. Hyvin on toiminut ja paljon tietoja.

Vierailija
16/19 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garmin Fenix 7X sapphire

jos rahasta ei ole kiinni.

Vierailija
17/19 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Garmin Fenix 6 S pro ja voin suositella - olen omistanut kellon nyt reilun vuoden ja tykkään todella. Akku kestää, kello on riittävän siro jotta voin pitää sitä aina, rannekkeita on helppo vaihtaa käyttötarpeen ja fiiliksen mukaan (arjessa päivällä nahkaranneke ja urheiluun silikoninen)…

Unesta saa katsottua monenlaista dataa ja urheilussa toimii myös aika hyvin. Muutamassa lajissa ei ehkä ole optimaalisin (esim. uinti) mutta kokonaisuutena paras kelloni tähän asti.

Apple watch oli tähän verrattuna ihan susi ennen kaikkea surkean akun keston vuoksi. Sitä joutui lataamaan joka yö, joten unta ei voinut seurata lainkaan.

Vierailija
18/19 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaxy Watch by Samsung on täysin ylivertainen! Tekee niin tarkat unimuistiinpanot että voi melkein elää unensa uudelleen!

Toimii kyllä myös Iphonen kanssa, ihan samoin kuin androidin kanssa vaikka videossa toista väitetään, ihan samoin kun itsekkin vaihdoin puhelinta. Tosin GW,ssä oma sim ja pystyy näinkin nettiä selaamaan niin puhelin j'' turhana pois.

Terveisin Nainen 28, junassa istuva ja Galaxy watchillaan Vauva-palstaa käyttävä

Vierailija
19/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt garmin venusta. Täältä löytyi lisää tietoa naisten älykelloista https://fitcore.fi/alykello-naiselle/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi