Lentääkö teiltäkin Tangle Teezer kädestä hiuksia harjatessa?
Miten siitä oikein kuuluu pitää kiinni??
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:25"]
Kannattaa ostaa kopio, jossa on kahva. Oma ulkomailta parilla eurolla.
[/quote]
Kopio? olen luullut että ovat aitoja
[/quote]
Häh? Aito on aito ja kopiot on erikseen. Monista kaupoista saa takkuharjoja, joissa on kahva. Ei lennä käsistä.
hah en ajatellu että tää on joku yleinenkin ongelma :-D mulla lentää aina kauheella kolinalla kylpyammeeseen kun siinä vieressä harjailen
Jollain ketjulla olisiko ollut glitter oli vastaavan oloinen harja kahvalla. Myyjä mainosti, että toimii paremmin. Omaa kokemusta ei ole kuin alkuperäisestä.
Kopioista puheenollen, mulla on tää:
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:35"]
[/quote]
No vittu eikös toi ole se millä mummot pesee hiuksensa???
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:25"]
Kannattaa ostaa kopio, jossa on kahva. Oma ulkomailta parilla eurolla.
[/quote]
Kopio? olen luullut että ovat aitoja
[/quote]
Häh? Aito on aito ja kopiot on erikseen. Monista kaupoista saa takkuharjoja, joissa on kahva. Ei lennä käsistä.
[/quote]
Niin varmasti ovatkin mutta käsitin että tangle teezer tekee myös varrellista mallia
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:35"]
[/quote]
No vittu eikös toi ole se millä mummot pesee hiuksensa???
[/quote]
En oo mummo enkä pese tolla hiuksia. Maksoi 1,5 euroa ja toimii hintaansa nähden aika hyvin :DDDD
Lentelee se ainaski kerran viikossa, eli ei joka kerta harjatessa. Oon jo aatellu, et mulla on joku sairaus mikä ei saa pidettyy sitä otteessaan xD Mut en mä sit oo ainoa.
Kaipa se yleensä johtuu siitä, kun harja tökkää takkuun.
Mulla ainakin märät hiukset voivat kastella harjaa enkä saa siitä silloin kunnon otetta
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:22"]
Vessanpönttöönkin on muutaman kerran päätynyt..
[/quote]
Tässä yksi syy lisää pitää se kansi kiinni :D
Minulla muutama vuosi sitten näkyi tyynyliinalla että oli hiuksia lähtenyt. Mulla oli silloin putkiremppa päällä ja ilmeisesti söin huonosti(en voinut tehdä ruokaa) . Olisi pitänyt ottaa monivitamiini. Jäi silti hiuksia päähän.
Normiversio lentelee välillä, mutta matkaversio ei. Normaalista tosin tykkään muuten enemmän.
No lentää! Useamman kerran olen saanut noukkia sitä kissanhiekkalaatikosta. Hieno peli.
Mulla sama normiversio lentää, mutta matkaversio (pienempi) ei. Olisko käden koosta kiinni... liian pieni tassu, niin lähtee ns. lapasesta ;)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:22"]
Vessanpönttöönkin on muutaman kerran päätynyt..
[/quote]
Täälläkin!!