Lentääkö teiltäkin Tangle Teezer kädestä hiuksia harjatessa?
Miten siitä oikein kuuluu pitää kiinni??
Kommentit (36)
Aina:D poikaystävä pelkää ja menee aina kauemmas ku otan sen kammotuksen käteen:D
Joo, kyllähän se välillä lattiaan kolisee. Omia hiuksia en harjaa vaan lapsen. Hieman on joo hankala pitää kiinni, mutta muuten kyllä paras harja mitä on pitkään pakseen tukkaan tullut kokeiltua.
Ei ole ikinä lentänyt yhtään mihinkään. Olen kyllä kuullut muiden valittavan siitä, että lentelee. En tiedä miten te sitä oikein pidätte kädessä :D
Ei ole tainnut koskaan lentää, vaikka päivittäin käytän. Pitelen siitä kämmenellä ja sormilla tiukasti kiinni.
Ei lennä, mut en kyllä omistakaan kyseistä tuotetta, et johtuiskohan siitä sitten.. :)
Kannattaa ostaa kopio, jossa on kahva. Oma ulkomailta parilla eurolla.
Mulla on niin lyhyet sormet vissiin, että kyllä joka kerta lentää vähintään kerran kaaressa lattialle:D
Lentää! Ei hitsi oon ajatellu että olen ainut jolla se ei pysy kunnolla kädessä :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:25"]
Kannattaa ostaa kopio, jossa on kahva. Oma ulkomailta parilla eurolla.
[/quote]
Kopio? olen luullut että ovat aitoja
Lentää ttu aina! Ja sen pitäs olla joku supermuotoiltu kädelle sopivaksi :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:28"]
Lentää! Ei hitsi oon ajatellu että olen ainut jolla se ei pysy kunnolla kädessä :D
[/quote]
Minä kans!! meinasin taannoin tehdä aloituksen samasta mutta ajattelin että saan hirveän palauteryöpyn etten osaa vaan käyttää sitä=DDDD
No kyllä! Ärsyttävää! Muuten niin hyvä harja :)