Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Teinien väkivalta lisääntyy, ja usein sen tarkoituksena on nöyryyttää" - Ei varmaan liity mitenkään mihinkään...?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaset naiset opettavat lapsilleen että aina saa kostaa ja koston nimissä ei tarvitse noudattaa lakeja

Jos oikeuslaitos on niin kädetön ettei saa kostettua uhrien puolesta, ottavat uhrit omaisineen ennen pitkää asiat omiin käsiin. Tämä on Suomen sirkuslaitosta suunniteltaessa ja toteutettaessa unohdettu aivan täysin.

Siinähän fantasioit.

Suomalaisten nuorempi sukupolvi on niin laitostettu, että ei siitä mihinkään ole.

"ei mihinkään ole". Mihin siis tarkoitat? Ei mun nuori poikani ole mitenkään laitostettu, hänelle on vain opetettu toisen ihmisen fyysinen koskemattomuus. En edes haluaisi, että hänen pitäisi / tai hän ottaisi "oikeutta omiin käsiinsä". Eiköhän tässä normaalit vanhemmat toivo, että koulu ja tarvittaessa poliisi hoitaa työnsä. Ja muutkin nuorten vanhemmat. Jos kiusaamista ei saada koulussa kuriin, osaa vanhemmat jo tehdä rikosilmoituksen. 

Korona vaikuttaa tilanteeseen aivan varmasti. Harrastustoiminta on kahdessa vuodessa hienosti saatu menettämään houkuttavuutensa nuorten silmissä Tilalla päämäärätöln hengailu. Olen vuosia ihmetellyt miksi harrastustoimintaa ei Suomessa saada koulun yhteyteen, joka madaltaisi osallistumisen kynnystä. En tiedä mikä ihmeen kateus tässä on; kunnan yhteisiä resursseja ei saa varata nuorten ja lasten vapaa-ajan toimintaan vai mikä helkatti?

Kuvaavaa, että 2 tyyppiä pitää huonona ajatuksena a) lapsen kasvatusta väkivallattomaan ratkaisumalliin b) lasten ja nuorten harrastustoiminnan elvyttämistä. Mutta ei kun ählämsitäjauggabuggatätä ja jos ei riittävästi ole uutisia kommentoitavaksi siltä laidalta niin sitten susi.

Idioluutio on tosiasia eikä siitä voi suoralla syy-yhteydellä syyttää m a m u j a. Sitä kautta toki, että yhteinen vihan kohde on saanut kaiken maailman kylähullut kokoontumaan sinisen ruudun ja näppäimistön äärelle.

Vierailija
42/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoittaja tulee näyttä valloitetulle kaapin paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan oikeaa kokemusta asiasta ja pakko todeta että koulussa ne oli ainoastaan m*mutaustaisia jotka perustuvat jengejä, varastivat, olivat väkivaltaisia ja kantoivat mukanaan veitsiä ja nyrkkirautoja. Koulu pimitti kaiken meiltä vanhemmilta, kunnes tilanne eskaloitui niin että lapsia piti hakea koululta turvaan. Poliisi kävi usein, tämän tiedon paljasti apulaisrehtori vahingossa. Nyt tuossa koulussa on vielä entistä enemmän etnisiä, en edes halua miettiä miten paha tilanne siellä on. Älkää laittako lapsia kouluihin, joissa noita on paljon. Meidän perheen elämä oli pitkään rikki kaikkien tapahtumien takia.

Vierailija
44/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on tainnut vaikuttaa itse siihen ettei kunnioiteta. Eiväthän ne enää auta kansalaisia ollenkaan muutenkaan. Vain valtaapitäviä ja demokratia muka, hah.

Vierailija
45/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turha ketju, jonka voisi poistaa. Paikalla on ehkä pari kirjoittajaa, joilla on todella itsellä teini-ikäisiä nuoria kasvatettavana, loput haluaa vaan tuulettaa kostofantasioitaan ja kummallista käsitystään jostain "me" ja "he" -arvojärjestyksen luomisesta.

Oletteko mielestänne osa ratkaisua vai osa ongelmaa?

Hyvä kommentti. Varsinkin viimeinen kysymys. Joutui tässä katsomaan peiliin. Vaikka en ole yksinkertaisia syitä tai ratkaisuja asiaan esittänyt.

Vierailija
46/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaset naiset opettavat lapsilleen että aina saa kostaa ja koston nimissä ei tarvitse noudattaa lakeja

Ja kun joudut syytettyjen penkille itke isoon ääneen OLEN UHRI . Tätähän se on kun ei osata kasvattaa!

Vierailija
47/47 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan oikeaa kokemusta asiasta ja pakko todeta että koulussa ne oli ainoastaan m*mutaustaisia jotka perustuvat jengejä, varastivat, olivat väkivaltaisia ja kantoivat mukanaan veitsiä ja nyrkkirautoja. Koulu pimitti kaiken meiltä vanhemmilta, kunnes tilanne eskaloitui niin että lapsia piti hakea koululta turvaan. Poliisi kävi usein, tämän tiedon paljasti apulaisrehtori vahingossa. Nyt tuossa koulussa on vielä entistä enemmän etnisiä, en edes halua miettiä miten paha tilanne siellä on. Älkää laittako lapsia kouluihin, joissa noita on paljon. Meidän perheen elämä oli pitkään rikki kaikkien tapahtumien takia.

Mikä tämä koulu sitten on niin tietäisi vältellä? Eiköhän se ole ihan julkistakin tietoa, missä koulussa on noin vaikeita järjestyshäiriöitä niin voit sen hyvin sanoa.

Mulle on lapsi esitellyt snapista videoita Imatralta, Vantaalta, Espoosta ja joltain pieneltä paikkakunnalta jota en muista, tappeluista, yhdessä oli mukana aasialaistaustaisen näköinen teini, muut näytti ihan samanlaisilta kuin oma nuoreni kavereineen, eli tavallisilta kantaväestön nuorilta. Nyt kun mietin niin ihan kuin jonkun nimi olisi ollut rajan taakse viittaava, on vissiin jonkun asteinen somekuuluisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme