Mikä vika miehen pitkissä hiuksissa?
Olen jo pitkään miettinyt sitä, miksi aika iso osa naisista ei pidä pitkätukkaisista miehistä. Itse olen siis pitkätukka, kutrit on pitkät, tuuheat, melko blondit ja luonnonkiharat. Luonnollisesti aina puhtaat kun näyttäydyn julkisesti. En myös ole esimerkiksi mikään hippi tai minkään muunkaan alakulttuurin edustaja, pukeudun yleensä aika asiallisesti ja siististi. Voisin olettaa näin arvaamalla, että ongelma on suurin piirtein sama kuin miehillä jotka eivät pidä siilistä naisella, siis liian kaukana "normista".
Voisitteko kertoa miksi ette pidä pitkistä hiuksista miehellä? Oliko arvaukseni oikeassa?
Kommentit (23)
Tiedän monta todella miehekästä pitkätukkaa. Jos itse pidät niistä ja ne edes jotenkin sulle ap sopii, älä vaan leikkaa kenenkään mieliksi.
En pidä pitkistä hiuksista miehellä. Siisti parturissa leikattu/ajettu malli on paras ja miehekkäin. En edes vilkaise pitkäletteihin, ohitan ne katseellani siinä missä muutkin naiset.
Minäkin tykkään pitkistä hiuksista miehellä. Isälläni on pitkät hiukset ja kaikilla kolmella miehellä kenen kanssa olen ollut, on pitkät hiukset. Ehkä jos miehellä on pitkät vaaleat JA kiharat hiukset niin se ei ole niin kivan näköistä kuin suoremmat hiukset. Suorat tai melko suorat hiukset ovat miehekkäämmät, luonnonkiharat on vähän naismaiset. Itse tykkään varsinkin tummanruskeista/mustista pitkistä hiuksista. Nykyiseni on kasvattanut pitkät hiukset minun mielikseni ja autan niiden hoitamisessa, ne ovat erittäin kauniit. :) Hoida sinäkin siis hiuksiasi ja iloitse niistä hetkistä kun saat positiivista huomiota niiden myötä. Kyllä pitkille hiuksille löytyy ihailijoita!