Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat! Kertokaa hauskin/typerin asiakastilanne?

Vierailija
13.01.2015 |

Täälläkin välillä kitistään miten surkeaa palvelua saatiin jossain joten nyt kaikki asiakaspalvelijat! Kertokaa tilanteita jolloin asiakas ei todellakaan ollut oikeassa :D Itse olen yhdessä ruokakaupassa töissä ja vähän aikaa sitten savustettiin kalaa ja yleensä ihmiset tykkäävät siitä paljon. Haju on kuitenkin aikamoinen, itse haistoin heti parkkipaikalla että noniin, tänään on savustettu. No sitten tuli joku ammattivalittaja pätevänä kertomaan, että hänellä on todella paha kala-allergia ja hän voi saada kohtauksen tämän hajun takia! Okei, onhan se aika kamalaa, mutta miksi, oi miksi, tulet sitten sisälle kauppaan ja marssit palvelutiskille asti kun jokainen haistaa jo pihalla, viimeistään ulko-ovella, sen kalan? Oltiin työkaverin kanssa vähän, että oletko nyt tosissasi.. :D Muutaman kymmenen metrin päässä on toinen kauppa ja kilometrin säteellä kaksi muuta, mutta eih, pakko oli tulla sisälle ja valittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työharjoittelussa yhdessä vaate liikkeessä. Itse en ollut kassalla, mutta seurasin sivusta. Liikkeessä on useita isoja julisteita, kylttejä yms joissa kerrotaan lahkeiden lyhennyksen maksavan niin ja niin paljon. No, yksi rouva tuli ostamaan housut. Lahkeet oli liian pitkät ja myyjä ehdottu lahkeiden lyhennystä ja kertoi sen maksavan niin ja niin paljon. Asiakas suostui ja kertoi käyvänsä muualla. Takaisin tultuaan hän sovitti farkkuja ja totesi että hyvät on. Oli poistumassa liikkeestä maksamatta lyhennyksestä ja selitykseksi antoi ettei asiasta oltu mainittu mitenkään eikä missään. Tämän jälkeen alkoi haukkumaan työn tulosta ja heitti rahat tiskiin ja poistui liikkeestä. Nykyisin liikkeen omistaja veloittaa lyhennyksestä heti.

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs asiakas varasti vessasta vessaharjan. Tais olla tyytymätön palveluun

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva tuli sisään liikkeeseen ja tuli tiskille.

-Onkos täällä miehiä töissä?

-On, mutta ei tänään.

-Kyllä pitäisi joka vuorossa olla henkilö, joka osaa katsoa öljyt ja mulle myydä oikea törppö.

-Minä voin tehdä sen ja kaupan päälle laitan öljyn sulle sinne autoon.

-Ei kyllä se pitää olla mies, sä et oo oikeesti sen näköinen ett osaisit.

-ooookkkkoo, hyvää päivän jatkoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän