Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työttömän alennukset

Vierailija
13.01.2015 |

Elikkä olen tässä miettinyt uuden harrastuksen aloittamista.Sivuilla lukee,että työtön saa alennusta jäsenmaksusta.Olen kuitenkin ns.keikkatyöntekijä,mutta kuitenkin saan työmarkkinatukea.Onko minulla oikeutta alennukseen vai ei? :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet töissä, olet töissä etkä työtön.

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että etuudet sitten viedään sellaiselta joka tekee töitä kerran kahdessa viikossa ja silloinkin parintunnin ajan...Jos edes tekee koko kuukauden aikana lainkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän työttömyyden todistamiseen kelpaa TE-toimiston todistus. Olet varmaankin ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi, jos kerran työmarkkinatukea saat, joten todistuksen saa muutaman tunnin jonotuksella tiskiltä. Jos saat todistuksen, voinet saada myös työttömille tarkoitetun alennuksen jäsenmaksusta tms. harrastusmaksusta.

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:51"]Kiva että etuudet sitten viedään sellaiselta joka tekee töitä kerran kahdessa viikossa ja silloinkin parintunnin ajan...Jos edes tekee koko kuukauden aikana lainkaan
[/quote]

Niin, mutta tuskin lähtee kun eiköhän kaikki työttömät saa sitten sen alennuksen. Mutta jos ei ole varaa niin onkin eri juttu, että onko järkeä aloittaa ko. harrastusta...