Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi on niin paljon parempaa lasten saamisen jälkeen?

Vierailija
02.11.2021 |

Onko muilla tälläinen kokemus? Vai johtuuko tämä iästä vai sekä että? Olen saanut kaksi lasta ja seksi on parempaa kuin koskaan. Erityisesti kuopuksen syntymän jälkeen (1v.) kroppa on herännyt ihan uuteen eloon, ikinä seksi ei ole tuntunut näin nautinnolliselle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa alkoi tuntumaan tältä? Mulla ihan päinvastoin, halut ihan kateissa, mutta vauva onkin vielä pieni ja imetän eli hormonit varmaan vaikuttaa.

Vierailija
2/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin

Vierailija
4/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama! Ensimmäisen jälkeen olin ihan ihmeissäni, tästäkö olen jäänyt paitsi!? Toisen jälkeen otti vähän takapakkia, vuodessa kuitenkin palautui siihen esikoisen jälkeen saavutettuun tilaan.

Vierailija
5/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuttui jotenkin herkemmäksi paikat. Eli kyllä parani täälläkin.

Vierailija
6/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla on vain parantunut. Vuodet ovat tehneet herkemmäksi. Lapai on 20, minä 42.

Vierailija
7/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole halunnut enää lainkaan seksiä eli yli 5 vuotta.

Vierailija
8/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parani 👍 ei tietty ihan heti siinä lapsivuodeaikana mutta aika pian sen jälkeen kun kroppa parani ja hommat alkoi taas kiinnostaa.

Vierailija
9/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo ei mulla muuta ole muuttunut kuin se, että nyt se ei enää satu jos menee syvälle. 

Vierailija
10/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien tutkimusten mukaan naisten tyytyväisyys seksiin tosiaan paranee sekä iän että lasten myötä. Tosin ensin vauva-aika heikentää tyytyväisyyttä, mutta sen jälkeen suunta on vain ylöspäin.

Itse olen kokenut, että synnytykset jollakin tavalla herkistivät ja lisäsivät tuntoa "siellä", ikä taas on karsinut estoja roimasti, tiedän mitä haluan ja pystyn heittäytymään nautintoon vapaammin. Nämä tekijät ovat parantaneet merkittävästi omaa seksielämää ja seksuaalisuuden kokemista yleisestikin.

Vierailija
11/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M-G-T-O-W-

Vierailija
12/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on harvaista herkkua niin se tekee ihmeitä

Vierailija
13/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suhde kroppaani parani huomattavasti, mutta alakerralla kesti hyvin kauan toipua synnytyksestä. Tai ihan täysin ei parantunut koskaan.

Nyt 40 v ja voisin elää lähes ilman seksiä 😌

Vierailija
14/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska ei saa enää niin usein? Ei se suklaakaan maistu enää hyvältä jos syö pelkästään sitä.

Vierailija
15/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Samaa olen ihmetellyt. Aiemmin ennen synnytystä oli vaikea saada orkkua, mutta NYT - tulee hetkessä! Ehkä luonto on luonut niin, että alapään palikat menee uuteen asentoon, jotta ihminen kokisi lastenteon jumalaisen ihanana eikä synnytysmuiston takia lopeta naimista.

?

Vierailija
16/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatiesynnytys vähentää välimatkaa klitorislufoksen ja emättimen välillä, jolloin yhdynnässä on jelpompi saada orgasmi. Mieheni saa edelleen orgasmin joka kerta, vaikka olen kaksi lasta synnyttänyt, joten en ole hänen nautinnosta huolissaan.

Vierailija
17/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että jotkut naiset saavat synnytyksen jälkeen ensimmäisen sisäisen orgasminsa.

Keho muuttuu synnytyksen myötä, myös anatomia. Orgasmin saaminen voi helpottua.

Vierailija
18/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi olla eri mieltä.

Vierailija
19/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt miehesi mielipidettä asiaan? Voi olla että hän on vähän eri mieltä, jos olet porsinut useamman kerran alateitse. Hirveähän se vitttu on monen synnytyksen jäljiltä.

Ei ole totta.. Hyvältä tuntuu. On tiukka mutta pikkuisen joustavampi eri asentoja varten. Terveisin mies.

Vierailija
20/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää meni synnytyksen yhteydessä vähän liian löysäksi, mutta ei se haittaa, tosin mieheni penis tuntuu nyt liian pieneltä. Kyllä tähän ajan mittaan tottuu. Seksi tuntuu edelleen kuitenkin hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä