Miksi seksi on niin paljon parempaa lasten saamisen jälkeen?
Onko muilla tälläinen kokemus? Vai johtuuko tämä iästä vai sekä että? Olen saanut kaksi lasta ja seksi on parempaa kuin koskaan. Erityisesti kuopuksen syntymän jälkeen (1v.) kroppa on herännyt ihan uuteen eloon, ikinä seksi ei ole tuntunut näin nautinnolliselle.
Kommentit (24)
Minullakin sama! Ensimmäisen jälkeen olin ihan ihmeissäni, tästäkö olen jäänyt paitsi!? Toisen jälkeen otti vähän takapakkia, vuodessa kuitenkin palautui siihen esikoisen jälkeen saavutettuun tilaan.
Minulla muuttui jotenkin herkemmäksi paikat. Eli kyllä parani täälläkin.
Myös mulla on vain parantunut. Vuodet ovat tehneet herkemmäksi. Lapai on 20, minä 42.
Minä taas en ole halunnut enää lainkaan seksiä eli yli 5 vuotta.
Kyllä parani 👍 ei tietty ihan heti siinä lapsivuodeaikana mutta aika pian sen jälkeen kun kroppa parani ja hommat alkoi taas kiinnostaa.
Nooo ei mulla muuta ole muuttunut kuin se, että nyt se ei enää satu jos menee syvälle.
Monien tutkimusten mukaan naisten tyytyväisyys seksiin tosiaan paranee sekä iän että lasten myötä. Tosin ensin vauva-aika heikentää tyytyväisyyttä, mutta sen jälkeen suunta on vain ylöspäin.
Itse olen kokenut, että synnytykset jollakin tavalla herkistivät ja lisäsivät tuntoa "siellä", ikä taas on karsinut estoja roimasti, tiedän mitä haluan ja pystyn heittäytymään nautintoon vapaammin. Nämä tekijät ovat parantaneet merkittävästi omaa seksielämää ja seksuaalisuuden kokemista yleisestikin.
Se kun on harvaista herkkua niin se tekee ihmeitä
Mulla suhde kroppaani parani huomattavasti, mutta alakerralla kesti hyvin kauan toipua synnytyksestä. Tai ihan täysin ei parantunut koskaan.
Nyt 40 v ja voisin elää lähes ilman seksiä 😌
Varmaan koska ei saa enää niin usein? Ei se suklaakaan maistu enää hyvältä jos syö pelkästään sitä.
Joo! Samaa olen ihmetellyt. Aiemmin ennen synnytystä oli vaikea saada orkkua, mutta NYT - tulee hetkessä! Ehkä luonto on luonut niin, että alapään palikat menee uuteen asentoon, jotta ihminen kokisi lastenteon jumalaisen ihanana eikä synnytysmuiston takia lopeta naimista.
?
Alatiesynnytys vähentää välimatkaa klitorislufoksen ja emättimen välillä, jolloin yhdynnässä on jelpompi saada orgasmi. Mieheni saa edelleen orgasmin joka kerta, vaikka olen kaksi lasta synnyttänyt, joten en ole hänen nautinnosta huolissaan.
Olen kuullut, että jotkut naiset saavat synnytyksen jälkeen ensimmäisen sisäisen orgasminsa.
Keho muuttuu synnytyksen myötä, myös anatomia. Orgasmin saaminen voi helpottua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt miehesi mielipidettä asiaan? Voi olla että hän on vähän eri mieltä, jos olet porsinut useamman kerran alateitse. Hirveähän se vitttu on monen synnytyksen jäljiltä.
Ei ole totta.. Hyvältä tuntuu. On tiukka mutta pikkuisen joustavampi eri asentoja varten. Terveisin mies.
Alapää meni synnytyksen yhteydessä vähän liian löysäksi, mutta ei se haittaa, tosin mieheni penis tuntuu nyt liian pieneltä. Kyllä tähän ajan mittaan tottuu. Seksi tuntuu edelleen kuitenkin hyvältä.
Missä vaiheessa alkoi tuntumaan tältä? Mulla ihan päinvastoin, halut ihan kateissa, mutta vauva onkin vielä pieni ja imetän eli hormonit varmaan vaikuttaa.