Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noidannuoli ja synnytys? Kamala selkäkipu rv 39, auttakaa!

Vierailija
13.01.2015 |

Tänään on rv 39+1, toissapäivänä selkä jäykistyi ihan kokonaan. Olin eilen sairaalassa seurannassa kamalan selkäkivun vuoksi, noidannuoli se iski ja kovaa. Vauvan liikkeetkin tuntuvat siltä, että koko lantio hajoaisi kappaleiksi, hirveitä sähköiskumaisia kipuja. Lääkäri oli sitä mieltä, että keho pystyy jopa synnytykseen, vaikka olisikin noidannuoli. Onko kellään ollut tällaista tilannetta?? Saan ottaa Tramalia yöksi, mutta tänäkin aamuna en meinannut päästä lainkaan ylös sängystä. Olen ihan invalidi, jopa yöllä vessaan saattoi mieheni ja auttoi siellä. Mistä saisin apua, kun sairaalasta eivät voi muuta nyt tehdä. Synnytys tässä tilassa pelottaa ihan kamalasti :'(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidan nuoli menee aika nopeasti ohi. Nyt vaan toivot ettei vielä synny. Ja pyydä kätilöltä sellanen puudutus ettei tunnu kivut niin ei tunnu se noidannuolikaan! Jos sattuu nyt syntymään. Eipä siinä raskaana voi kovin vahvoja lääkkeitä käyttää, muuten suosittelisin lihaksia rentouttavia.

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinaalipuudutus synnytyksessä ni ei tunnu mikään .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteopaatti, hyvä sellainen, poisti minulta alaselän kivun kun olin jo pitkällä raskaudessa ja maha oli iso. Tuolloin neuvolalääkäri sanoi vain, että selkäsärky kuuluu raskauteen ja palataan asiaan synnytyksen jälkeen.

Saatat kuitenkin olla jo liian lähellä synnytystä ehtiäksesi osteopaatille. Siinä tapauksessa turvaudu hyviin puudutteisiin!

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Täytyy tosiaan vaan luottaa ja pyytää spinaali/epiduraalipuudutus, koska muuten en uskalla koko toimitusta edes ajatella.. Olipa tällä noidannuolella huonoin ajoitus ikinä. Toki voi olla, että liittyy ihan tähän loppuraskauteen..

ap