Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos joku aiheuttaa aina pahan mielen?

Vierailija
02.11.2021 |

Eikä tilanteelle voi tehdä mitään, koska ei ole suoranaista kiusaamista, mutta kyseessä on vain tyyppi joka tuskin tahalleen yrittää olla ilkeä (tai ainakin näin luulen, että ei tajua tai on korkeintaan alitajuista tai omia ongelmiansa jotka heijastuu), mutta jonka tapa puhua ja käyttäytyä välillä tuntuu loukkaavalta? On välillä liiankin suora, pahimmillaan tyly, saattaa hermostua jolloin se kuuluu myös puhetavassa jne. Sitten osan ajasta on mukava ja asiallinen. Liekö normaalia? Itse koen, että minua ei kohdella niin kuin pitäisi, enkä ymmärrä, kun itse pyrin aina olemaan mahdollisimman ystävällinen, enkä ymmärrä mikä maailmassa aiheuttaa syyn moiseen käytökseen. Vaikka olisikin jämpti ja suora persoona, niin voisiko silti yrittää sanoa asiat nätisti ja arvostaa muita.

Kiitos oli pakko purkaa ettei jää möykyksi sisälle.

Kohtalontovereita..?

Voisko kaikki olla lempeitä ja ystävällisiä toisilleen, se olisi kivaa se. Voi olla toki että vika on myös minussa, jos olen vain liian herkkänahkainen... Mutta silti. Harmillista. Onko ihmiset vaan tämmöisiä et täytyy yrittää jaksaa ja kestää kaikenlaisia piirteitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvasta lärviin

Vierailija
2/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kakalla. Ainakin minulla on kaikki paremmin sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei selvä juttu kiitos hei. Kumma ettei oo aikuisilla ihmisillä parempaa tekemistä?

Vierailija
4/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosin kakka on kova ja iso. Muista juoda nestettä.

Vierailija
5/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sun työtoveri vai muuten tuttu?

Vierailija
6/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahatar.

Vierailija
7/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on pomo, joka on k u si pää tai hänen bessewisser alainen, muista kun tekevät virheen niin vittuile huolella, vaikka liiton kautta.

Vierailija
8/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sun työtoveri vai muuten tuttu?

Muuten tuttu.

Työpaikalla olisikin helpompaa moinen.

Vierailija
9/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää taas se joka on niin ruma.

Vierailija
10/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää taas se joka on niin ruma.

Ei?

Vierailija
11/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kenelle sinä teet tuota.

Vierailija
12/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatki sinä luonnettasi muiden halujen mukaisesti? Niin, en minäkään.

Vierailija
13/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda seuraa. Kenekään kanssa ei tarivitse olla kontakti,Jos aina tulee paha mieli ja syystä tai toisesta eikä tule jutuun ! Itse en ainakan ole ihmisten kanssa,jotka nokitaa ja etsii vain vikoja minusta.Jätän heidät taakseni , vaikka olisi sukua tai ystäviä. Kenenkään kanssa ei ole pakko olla. Etsi kaltaisia ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut avuinesi vikoinesi. Niin minäkin olen tehnyt ja juuri siksi voin hyvin :Kun minut hyväksytän oman itsenäni, kaikkine vikoineni ja avuineni.

Vierailija
14/14 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos itse heijastat omat ongelmasi ja tulkintasi asioista hänen tekemäkseen ja viakseen? Tällaisiakin on, kerrotaan toisen "viat" suorin sanoin, mutta ei nähdä miten itse tuo asiat julki. Ei myöskään nähdä omaa nenää pidemmälle vaan toivotaan toisen muuttumista ja sitä, että hän toimii sinun mielesi mukaan. Kukaan ei ole toisen toiveiden jatke, vaikka kuinka haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi