Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Saunalahdelle antaa palautetta netissä?

Vierailija
13.01.2015 |

Palaa käämit! En oo saanu laskua sieltä 3kk, huomasin vasta nyt, kun nettipankkia selailin. Pikagooglaus kertoo, etten ole yksin ongelmani kanssa. Mistään en löydä Saunalahden spostia tms! Osaako joku auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:35"]

Palaa käämit! En oo saanu laskua sieltä 3kk, huomasin vasta nyt, kun nettipankkia selailin. Pikagooglaus kertoo, etten ole yksin ongelmani kanssa. Mistään en löydä Saunalahden spostia tms! Osaako joku auttaa?

[/quote]

Samaa vikaa, Yahoo osoitteeseen loppui jossakin vaiheessa laskujen tulo kokonaan ja vaihdettiin Gmailiin. Nyt on tökkinyt senkin kanssa, ilmeisesti niissä on mukana jotain mainossälää jonka takia ne blokkautuu spämmeinä? Tälläisen selityksen olen kuullut, en tiedä pitääkö paikkaansa?

Itselläni pari viimeistä puhelinlaskua puuttuu, enkä aio kysellä niiden perään, ei ole minun tehtäväni hoitaa laskutusta vaan maksaa kun laskun saan!

Vierailija
2/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niille laittaa, jos vaivautuu luomaan sen asiakastilin. Mutta ei ne lue sun palautetta. Lähettää vaan jonkun automaattivastauksen viikkoja jäkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:43"]Voi niille laittaa, jos vaivautuu luomaan sen asiakastilin. Mutta ei ne lue sun palautetta. Lähettää vaan jonkun automaattivastauksen viikkoja jäkeenpäin.
[/quote]

Tein sen tilin, mutta siellä on vissiin jotkut uudistukset, niin ei ainakaan mulla pelaa...

Vierailija
4/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:35"]

[/quote]

Samaa vikaa, Yahoo osoitteeseen loppui jossakin vaiheessa laskujen tulo kokonaan ja vaihdettiin Gmailiin. Nyt on tökkinyt senkin kanssa, ilmeisesti niissä on mukana jotain mainossälää jonka takia ne blokkautuu spämmeinä? Tälläisen selityksen olen kuullut, en tiedä pitääkö paikkaansa?

Itselläni pari viimeistä puhelinlaskua puuttuu, enkä aio kysellä niiden perään, ei ole minun tehtäväni hoitaa laskutusta vaan maksaa kun laskun saan!
[/quote]

Mua vähä jänskättää, että menee perintään tms.

Vierailija
5/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:35"] Palaa käämit! En oo saanu laskua sieltä 3kk, huomasin vasta nyt, kun nettipankkia selailin. Pikagooglaus kertoo, etten ole yksin ongelmani kanssa. Mistään en löydä Saunalahden spostia tms! Osaako joku auttaa? [/quote] Samaa vikaa, Yahoo osoitteeseen loppui jossakin vaiheessa laskujen tulo kokonaan ja vaihdettiin Gmailiin. Nyt on tökkinyt senkin kanssa, ilmeisesti niissä on mukana jotain mainossälää jonka takia ne blokkautuu spämmeinä? Tälläisen selityksen olen kuullut, en tiedä pitääkö paikkaansa? Itselläni pari viimeistä puhelinlaskua puuttuu, enkä aio kysellä niiden perään, ei ole minun tehtäväni hoitaa laskutusta vaan maksaa kun laskun saan! [/quote] Mua vähä jänskättää, että menee perintään tms.

[/quote]

Ei voi mennä kun vika ei ole asiakkaassa. Jos laskuttaja ei saa laskuja toimitetuksi sopimuksen mukaisesti se ei koidu asiakkaan tappioksi.

Tästä on kokemusta juuri silloin kun meni muutama kuukausu Yahoon kanssa ettei laskut tulleet perille, maksoin vain sen oikean summan, en korkoa enkä muuta.

Vierailija
6/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saunalahden kauttahan se asiakaspalvelu on aina pelannut.

http://asiakastuki.saunalahti.fi/#otayhteytta

tai tuolta jostain

Vierailija
7/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täytyy mennä konttorille ja pyytää audienssia.

Vierailija
8/8 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa osassa firmoista se yhteydenotto menee nykyään jonkun web-lomakkeen kautta eikä suoraa sähköpostia löydy mistään. Oma saunalahden kautta olen itsekin ottanut yhteyttä asiakaspalveluun.