Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Temptation Island, mitä mieltä ootte kyseisestä konseptista?

Vierailija
12.01.2015 |

http://www.livtv.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2054-tassa-tulevat-temptation-island-suomen-sinkkunaiset---katso

Mun on henkilökohtaisesti vaikee ymmärtää miks nuoret naiset haluaa osallistua tällaseen ohjelmaan, jonka tarkoituksena on saada kauankin seurustellut pariskunta eroamaan. Monet tulevat leimaamaan nää nuoret varmasti huoriksi yms vielä pitkän aikaan ohjelman jälkeenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on yksi Temptation Island -ohjelman sinkuista ja hänen kanssaan keskustellessani tulevasta sarjasta, aloin ymmärtämään, mistä ohjelmassa on todella kyse. Pariskunnille annetaan tilaisuus testata, kestääkö oma parisuhde vai onko paratiisin kielletty hedelmä sittenkin houkuttelevampi. Temptation Islandilla löytyy syy joko jatkaa yhdessä tai erota lopullisesti. Kukaan pariskunnista ei ollut naimisissa, vaan avoliitossa tai kihloissa. Toisinsanoen, pariskunnat ovat itse haluneet hakea ohjelmaan ja tiesivät tasantarkkaan, mistä ohjelmassa on kyse. En voi siis sietää, että ihmiset kyseenalaistavat ohjelmassa olevien moraalia ja omatuntoa. 

Vierailija
2/4 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on nähnyt sarja Flavor of Love, ei kuule tunnu enää mitkään houkutussaaret miltään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sinkut on ihan kauheita...Ei ainuttakaan oikeasti hyvännäköistä.Kropan saa treenamalla,mutta naamavärkkiä ei voi muuttaa.

Vierailija
4/4 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunaa ohjelmaa tai katsojia kohtaan. En vaan itse löydä ainuttakaan syytä ruveta katsomaan.