Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tutkinut huumelainsäädäntöä

Vierailija
12.01.2015 |

Tunteet ja mieli on aivan sekaisin. Mieheni on lähdössä kaverinsa kanssa Kambodzaan lomalle. Matka oli minulle aivan ok, ja minunkin piti lähteä mukaan, mutta jouduin perumaan reissuni. Olin luottavainen tähän asti, kunnes huomasin koneelta että mies on tutkinut hyvin laajasti Kambodzan huumelainsäädäntöä. Miehellä ei ole minkäänlaista huumehistoriaa, olemme tunteneet ja olleet yhdessä lukiosta asti.

Tää asia vaivaa ihan kauheasti. En ole uskaltanut kysyä mieheltä mikä tuo huumejuttu nyt on, mutta järkikin jo sanoo ettei aivan huvikseen ole selvitellyt :( Miten otan tämän puheeksi? Tuntuu etten pystyisi uskomaan mitään selityksiä ja reissun ajan miettisin kuitenkin koko ajan mikä siellä on meininki. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holiday in Cambodia. Kannattaa tyypätä Happy Pizza.

Vierailija
2/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:20"]

[/quote]

Tämä ei suoranaisesti auttanut ahdistukseeni... Huhhuh

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt tarkemmin mitä tarkoittaa tuolla ja mitä aikoo tehdä. Tottakai sä kuuluu sulle.

Vierailija
4/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:27"]

Kysyt tarkemmin mitä tarkoittaa tuolla ja mitä aikoo tehdä. Tottakai sä kuuluu sulle.

[/quote]

Niin kai se on pakko tehdä. Huumeet on mulle aivan ehdoton ei ja mies kyllä tietää tämän. 

ap

Vierailija
5/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:20"]

[/quote]

On se kamalaa, joo. Kambodzassa siis kannabis ei ole laillista, mutta rannoilla myydään avoimesti (ja halvalla) jointteja, Happy Pizzoja ja marihunaa sisältäviä juomia. 

Tämä ei suoranaisesti auttanut ahdistukseeni... Huhhuh

ap

[/quote]