Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö raskaustestin tässä tilanteessa?

Vierailija
12.01.2015 |

Oon kahden vaiheilla teenkö testin vaiko en.
Raskaus on toivottu asia ja negatiivinen tulos lannistaisi enemmän kuin testin tekemättä jättäminen jolloin joskus selviäisi olenko raskaana.
Jonkun aikaan mulla on ollut outoja "oireita". Automatkoilla on tullut monesti huono-olo, vaikka normaalisti ei tule koskaan. Nännit on arat, janottaa normaalia enempi/suu kuivuu normaalia enemmän. Outoja alavatsa kipuja, menkat oli myöhässä muutaman päivän, mutta on ihan minimaalisen pientä.

Mitä sä tekisit? Raskaustesti vai ei?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:33"]huoh........................ [/quote] Isäs oli huoh ku sua teki

[/quote]

tais näköjään osua ja upota mun huoh kommentti. ;)

[/quote]

ihme tyyppejä koko palsta täys! muka aikusia ja paskat 

Vierailija
2/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää parin euron raskaustestin tekemisen nähdä näin paljon pohtimista? Kipin kapin (lähi)kauppaan ja pissaa tikkuun! Sillähän se selviää helposti ja kätevästi, ilman joutavaa kouhkaamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin raskautta niin paljon, että osa oireista oli kuviteltuja :/ kun sitten lopulta tulin vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi, ei oireita ollut muuta kuin että menkat eivät alkaneet :) eli sinuna odottaisin vielä..

Vierailija
4/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tehnyt varmuuden vuoksi testin, menkatkin on olleet usein myöhässä kun olen niin kovasti toivonut olevani raskaana. Samoin olen kuvitellut itselleni kaiken maailman oireita.

Vierailija
5/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:35"]

Miksi pitää parin euron raskaustestin tekemisen nähdä näin paljon pohtimista? Kipin kapin (lähi)kauppaan ja pissaa tikkuun! Sillähän se selviää helposti ja kätevästi, ilman joutavaa kouhkaamista!

[/quote]

Ehkä kyse on juuri siitä, että uskaltaako tehdä. Jos tulos on negatiivinen. Onko oireet simmoset, että kannattaa tehdä ja murskaa mielensä negatiivisella raskaustestillä.

Vierailija
6/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä odottaisin vielä viikon jos ei ole mitään juhlia tai muuta erikoista tulossa että pitäisi tietää heti.

Vaikka ainahan se tuntuu pahalta oli sitten nega tai menkat alkaa :(

Toivottavasti olet raskaana!

Vierailija
7/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh........................

Vierailija
9/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:33"]huoh........................
[/quote]

Isäs oli huoh ku sua teki

Vierailija
10/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:33"]huoh........................ [/quote] Isäs oli huoh ku sua teki

[/quote]

tais näköjään osua ja upota mun huoh kommentti. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan