Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/18 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kuunnella kun olen jo aikaisemmin kuunnellut. Mutta kyllä vaikuttaa siltä että Toukopojalle ei ole paljon älynlahjoja siunaantunut. Ei ihme että Sipen satuilut menivät täydestä.

Vierailija
4/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin yksinkertainen tuo Touko että en tiedä miten ei ole diagnoosia saanut.
Laamanen puolestaan kuulostaa yli-innokkaalta vastatessaan...ei kuule katumusta kyllä äänestä sitten millään. Umpihullu!!!

Vierailija
5/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mutta mua jotenkin jaksaa säälittää (edelleen) tuo idiootti-Touko.

Vierailija
6/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä niin reppana se Touko

Vierailija
7/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko on niin yksinkertainen, että sen pitää työntää käsi muniin, että osaa laskea kahteen.

Vierailija
8/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi miehellä päihdemenneisyyttä tai kehitysvammaa. Tuntu olevan ongelmia käsittää mitä edes kysytään. Nainen taas on aivan sekasin ku seinäkello, kuulostaa jopa ylpeältä teoistaan. Hyi kauheeta..

Vierailija
9/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies on selkeesti kehitysvammainen ja ilmeisesti se oli aika pahasti alkoholisoitunut. Nainen taas iloisesti sirkuttaa tekojaan, vailla mitään häpeää tai katumusta. Miten sossut ovat antaneet lapsen olla tollasten kanssa, vaikka koko ajan satoi koulusta ja naapureilta huoliviestejä. Odotan edelleenkin sossujen oikeudenkäyntiä, mitään ei ole vielä kuulunut.

Vierailija
10/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on niin paha mieli. Olen viisikymppinen kahden tyttären äiti. Minulla sydän särkyy, särkyy vaan, kun ajattelen tätä asiaa. Toivon vaan, että Eerika itse ei olisi ymmärtänyt asiaa, toivon jopa, että hän olisi ollut jollain tapaa kehitysvammainen, ettei hän olisi älyllisesti pystynyt analysoimaan tai ajattelemaan tuota mieletöntä väkivaltaa.

Siksi, annetaan me jokainen lapsillemme tieto siitä, että edes läpsäys tai tukistus on todella paha asia. 

Varmaan tänäkin iltana jotain lasta vedetään tukasta, tyttöjä huoritellaan ja läpsitään. Ja poikia seisotetaan asennossa ja annetaan selkään. 

Jumala (tai maailmankaikkeus) auttakoon tänäänkin pahoinpideltyjä lapsia. Suomessa meillä on lainsäädäntö, joka lapsia suojelee. On toki lasten oikeuksien julistuskin olemassa. Mutta vielä pahemmin ovat asiat muualla maailmassa. 

Vaikka en ole täydellinen uskovainen, laitan tähän ketjuun virren, lapsuudestamme meille tutun virren :(

Vierailija
11/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on videolla puhuvan naisen nimi (syyttäjä?)?

Vierailija
12/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:15"]

Mikä on videolla puhuvan naisen nimi (syyttäjä?)?

[/quote]

ei tarvitse kertoa, googlasin jo itse.

Vierailija
13/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi he***tti sentään ku mä toivon noille kahdelle hiiidasta ja tuskallista kuolemaa jota edeltää hirveenä kärsimystä.

Vierailija
14/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton parivaljakko... Varsinkin tuo Sirpa Laama-aivo, hullu kuin perseestä revitty apina.

Vierailija
15/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Sirpa kuulostaa ihan nuorelta tytöltä ?:D onko sen ääntä muutettu ?

Vierailija
16/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:10"]En jaksa enää kuunnella kun olen jo aikaisemmin kuunnellut. Mutta kyllä vaikuttaa siltä että Toukopojalle ei ole paljon älynlahjoja siunaantunut. Ei ihme että Sipen satuilut menivät täydestä.
[/quote] jep, ei ole sille miehelle älyä annettu kovin isolla kauhalla.

Vierailija
17/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että eivät ole vankilan nokkimisjärjestyksessä siellä ylimmässä päässä...

Vierailija
18/18 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin saatanan vajakki ja vielä kuvottavampi akkansa kävelevät varmaan viiden vuoden sisällä vapauteen. Toi akka varmaan ymmärtää käyttäytyä linnassakin niin hyvin, että ei varmaan lusi koko elinkautista. Oksennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi