Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Toukokuun+++ Tuhisijoiden+++Perjantai+++

08.09.2006 |

Huomenia kaikille!

Aattelin aloitella uuden pinon heti aamusta, kun eilen niitä haamuja alkoi ilmestymään. Jäin niin jännäämään. Jokos ovat vahvistuneet? Muutama plussauutinen näin päivän alkuun olis tosi kiva juttu!!!

ON:Mä oon ite ajatellut todellakin testata vasta torstaina, jos vielä syytä (eli lämmöt koholla ja täti ottanut hatkat). En onnistunut luotettavasti mittailemaan tänäkään aamuna. Olis vaan ollut kiva bongailla sitä " kolmatta lämpöaaltoa" . Juu, olen mittaillut lämpöjä. Mulla vaan tollanen USAsta ostettu digitaalinen mittari (kehitetty tätä varten). Ainut ongelma siinä vain se, että näyttää Fahrenheiteja. No, mä niistä ite saan selvää, mut toisille vähän paha selitellä. Mutta ennen ovista 97, 2-97,5F ja ovulaation jälkeen pomppasi 97.9F (pysytteli siinä 97.7-97.9F kunnes eilen pomppasi 98.4F ja siksi ajattelin josko kiinnittyminen olis tapahtunut). Mut ota näistä nyt selvää, kun pitäis mitata ennen ylösnousua ainakin 5h keskeytyksettömän unen jälkeen ja meillä nyt 3-4 yötä ollut taas sekavaa. Nooh...tulee se ensi viikon torstai jolloin olemme viisaampia.

Mutta mutta. Nyt niitä plussauutisia mielen kohottajaisiksi!!!!

Plussaaaltoja kaikille!!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun kaikilla on niin jännää!tulkaahan tänne kaikki haamuilijat sitte kertomaan heti ilouutiset kun varmistuvat!! :D

ja uudet tervetuloa.teistä taisi yksi olla jo plussannut vai mites se nyt meni?!onneksi olkoon ja puhaltele nyt niitä plussatuulia tänne niin että päästään odotuksen puolelle kaikki!

on:tänään siis kp.23 ja alamahassa on tuntunu sellasta painetta.missä vaiheessa niitä raskausoireita pitäis oikeesti tulla??te jotka jo olette äitejä niin valaiskaa vähän....

tilasin niitä aconeita eilen,toivottavasti tulevat heti alkuvkosta et pääsen testaamaan:) meillä tulee 4vuotta avon kanssa täyteen tiistaina ja mikä oliskaan parempi lahja kuin plussa++++ <3

hyvät viikonloput kaikille,mikäli en ehdi koneen ääreen ennen alkuvkoa..iik,mua jänskättää x)

Vierailija
22/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOYMAMA: ei ole tätiä näkynyt, nyt kyllä odotan sitä kovasti, sillä olen niin täysin varma, etten aianakaan raskaana ole, ja koska minulla saattaa hyvinkin kierto venähtääkin ja menkat olla tulemattakin niin se olisi jo iso ilouutinen että täti porhaltaisi meille piakkoin, pääsisin uuteen kiertoon ja sitten vaan kaikilla peukut pystyyn, että uudessa kierrossa tapahtuisi toivottu ovis.... muuten en tiedä miten enään jaksan =(

KIIALLE tiistaille plussaa, se olisi ihana vuotispäivälahja =)

Tervetuloa uudet ja toivottavasti vedätte suuren joukon plussajunassa odottajiin.

Ihanaa, jännää aikaa täällä, pakko kurkkia kuulumisianne vähän väliä... tarvitsen varmasti kohta silmälasit, sen verran innoissaan tätä ruutua tulee päivien aikana tuijotettua.

Mukavaa viikonloppua!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan pitäs mennä, kun niin univelkaa taas, mutta aattelin vielä tulla turinoimaan :)

Oikeastaan mä tulin taas jauhamaan niistä lämmöistä...jos vielä jaksatte kuunnella mua tai siis lukea mun juttuja.

Onko kukaan teistä mittaillut lämpöjä oviksen metsästykses. Oletteko huomannu oviksen olevan sinä päivänä kun lämpö laskee vai seuraavana päivänä vasta?

Mietin tässä, että olisinko mä kuitenki ovuloinu jo tiistaina, kun sain ovistestiinki vahvan viivan? Seuraavana päivänä ovistestissä oli enää tosi hailakka viiva, eli lh-taso oli " romahtanu" . Tiistaina lämpö oli 36,2, seuraavana aamuna 36,5. Oon jotenki aatellu, että ovis on ovistestin plussasta seuraavana päivänä, mut kai se voi olla samanaki päivänä?

Tuo lämpö viittais siihen ja sitä paitsi tulis nätti lämpökäyrä, jos noin tulkitsen ;)

Eli mä taidanki olla jo pitemmällä kuin luulin ja tuo eilinen " varmistelu" oli sit vauvantekomieles ihan turha, (tosin ihan miellyttävä turhuus..heh). Eli nyt oliski jo 3 päivää oviksesta. No, ei kai tuota ovispäivää nyt ihan tarkasti saa määriteltyä mitenkään, mut alan uskoa kyl nyt, että eilen se ei ainakaan enää ollut, eli oli jo mennyt.

Voin uskoa että tämä viesti oli kuivista kuivin, jos ei lämmöt kiinnosta tippaakaan...mulla on niistä nyt joku pakkomielle ;) Ku ei vielä oireitakaan voi kuvitella olevan, Paitsi että rinnat kihelmöi...hehee... ja kun niitä oikein puristelee niin...joo ihan selvästi arat. No ei vaiskaan, ei ne kyl oo, mut kihelmöintiä oikeesti on. Paitsi että sitä on ollu oviksesta asti, joten se siitä sitten.

Äh, nukkumaan, hulluksihan täs tulee ku vaan lämpökäyriä tuijottelee.

Koralli73 kp 18/23-32 dpo 3 (?) yk2

Vierailija
24/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa Koralli auttaa sinua, mutta mielenkiinnola lueskelen aina lämmöistäsi. Minullekin semmoista sakieltä tuo lämpöjen mittailu, vaikke esikoisemme yrityksen aikoihin kovasti niitä yritinkin tarkkailla, mitään en varmasti niistä ymmärtänyt, kunhan jotain puuhaa oli, jottei aika ihan vaan kelloa tuijotellen ja odotellen mennyt... nyt en ole niihin perehtynyt senkään vertaa, mutta alkoi kyllä kiinnostamaan, joten taidampa alkaa ottamaan enemmän selvää ja ensi kierrossa perehtyä kunnolla.

Mulla on muuten ihan menkkamainen olo, että pian se täti oikeesti taitaa tulla =) Jospa jo huomenna ja mä pääsisin vihdoista viimein itsekin jännäämään, piinaamaan ja odottamaan... ihanaa!!!!

Hullulta kuulostaa kun yksi täällä odottaa tätiä, mutta tää on oikeesti ollut aika kuluttava kierto kun ei ole ollut mitään mahista mihinkään suuntaan =( Vaikka eihän toivoa saa menettää, mutta ihan mihinkään niin suuriin ihmeisiin en osaa uskoa, että ilman ovista raskautuisin.... vaikka toisaalta, tulihan Neitsyt Mariakin raskaaksi =D No joo, hiukan uni painaa silmää, taidanpa siis kömpiä vuoteeseen.

Huomenna heti aamusta taas singahdan kurkistamaan uusimmat plussat!