Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mursin just mieheni nenän :(

Vierailija
12.01.2015 |

Ei vaan ollut hiljaa, ei lopettanut haukkumista ja väheksymistä niin löin sitten :( itkettää.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä on. 

Toivottavasti teki rikosilmoituksen. 

Vierailija
2/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itkettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Ehkäpä oppii pitämään turpansa kiinni.

Vierailija
4/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko iskusta suoraan kirjoittelemaan tänne? Vuotaako miehesi kuiviin? Sattuiko edes nyrkkiin? Lähtikö ukko lääkäriin? Mitä teillä oli ruuaksi tänään?

Vierailija
5/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska en haluais käyttää väkivaltaa ja hävettää kun menetin itsehillintäni. En vaan jaksa kun mies aina vaan huuta mulle, valittaa, väheksyy ja haukkuu. Ap

Vierailija
6/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riipaiset kännin päälle, niin ei vituta enää niin paljon. Sitten voitkin tempaista uudestaan.
vai pitäiskö sun miettiä jotain menttaalipuolen lääkitystä.Musta kuulostaa meininki siltä, että oot kohta valmis henkiseen valmennukseen.

Vierailija
7/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:10"]No koska en haluais käyttää väkivaltaa ja hävettää kun menetin itsehillintäni. En vaan jaksa kun mies aina vaan huuta mulle, valittaa, väheksyy ja haukkuu. Ap
[/quote]

no vittu erotkaa, ei toi tosta miksikään muutu

8/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:10"]

No koska en haluais käyttää väkivaltaa ja hävettää kun menetin itsehillintäni. En vaan jaksa kun mies aina vaan huuta mulle, valittaa, väheksyy ja haukkuu. Ap

[/quote]

Olet miehen kanssa yhdessä, koska ____?

Vierailija
9/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:08"]Tulitko iskusta suoraan kirjoittelemaan tänne? Vuotaako miehesi kuiviin? Sattuiko edes nyrkkiin? Lähtikö ukko lääkäriin? Mitä teillä oli ruuaksi tänään?
[/quote]

Oltiin autossa, mies vaan haukku kaikkea mitä teen, sjoin väärin, haukkui, huusi, uhkasi heittää tavarani ulos ikkunasta. Minä huusin takaisin, käskin lopettaa, yritin pysyä hiljaa. Mies koski rattiin, sanoin että lopeta ja sen jälkeen mies sanoi jotain ja mulla napsahti, huitaisinkädellä miestä. Osui nenään ja kuului kauhea napsahdus ja verta alkoi tulvia. Pysähdyttiin ja annoin paperia, loppumatka meni aikalailla hiljaa. Mies yritti jotain vielä haukkua mutta en enää reagoinut vaan ajoin menemään. Ap

Vierailija
10/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä vaikuta kaikki kommentoijatkaan olevan tasapainossa. Mutta tuskin kovin pätevää vertaistukea täältä silti löytyy.

Vierailija
11/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:10"]

[/quote]

Olet miehen kanssa yhdessä, koska ____?
[/quote]

Ollaan kumpikin luusereita. Ap

Vierailija
12/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:14"]Ei täällä vaikuta kaikki kommentoijatkaan olevan tasapainossa. Mutta tuskin kovin pätevää vertaistukea täältä silti löytyy.
[/quote]

Ei varmaan löydykkään mutta ei ole ketään muutakaan jolle puhua. Ap

Vierailija
13/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei kosta...

Vierailija
14/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
15/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun veikkaus:

tämä on provo, joka haluaa todistaa kuinka miehen ja naisen tekemään väkivaltaan suhtaudutaan niin valtavan erilaisella asenteella. Provo tai ei, homma tuli todistettua. 

Ihan vaan mielikuvaharjoituksena:

Mursin just vaimoni nenän :(

Ei vaan ollut hiljaa, ei lopettanut haukkumista ja väheksymistä niin löin sitten :( itkettää.

ja lisää:

Oltiin autossa, vaimo vaan haukku kaikkea mitä teen, ajoin väärin, haukkui, huusi, uhkasi heittää tavarani ulos ikkunasta. Minä huusin takaisin, käskin lopettaa, yritin pysyä hiljaa. Vaimo koski rattiin, sanoin että lopeta ja sen jälkeen mies sanoi jotain ja mulla napsahti, huitaisinkädellä vaimoa.

jo alkaisi ylä- ja alapeukkujen suhde muuttua...

Vierailija
16/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:16"]

Ei varmaan löydykkään mutta ei ole ketään muutakaan jolle puhua. Ap

[/quote]

Apua väkivallan tekijöille

Väkivallan käytön lopettaminen on mahdollista. Tekijän on otettava vastuu omista teoistaan ja käyttäytymisestään, sillä muutos ei koskaan ole väkivallan kohteena olleen henkilön vastuulla. Tämä vaatii tekijältä motivaatiota pitkäkestoiseen prosessiin ja ammattiapuun. Positiivisia kokemuksia väkivallan loppumisesta on syntynyt, kun tekijä on ottanut vastuun omasta käyttäytymisestään.

Jussi-työ
Jussi-työn tavoitteena on tukea miehiä löytämään väkivallattomia ongelmanratkaisukeinoja, sekä auttaa miehiä elämään turvallisesti itsensä ja läheistensä kanssa.

Lyömätön linja Espoossa 
Lyömättömän linjan Väkivallan katkaisu -ohjelman avulla voi kehittää itselleen valmiuksia ja välineitä väkivallan käytöstä eroon pääsemiseen.

Miehen linja 
Miehen Linja on Raha-automaattiyhdistyksen rahoittama projekti, joka keskittyy perheessä väkivaltaisesti käyttäytyneiden maahanmuuttajamiesten auttamiseen ja tukemiseen. Pohjana on Lyömätön Linja Espoossa -toiminnassa kehitetty väkivallan katkaisuohjelma.

Maria-Akatemian auttava puhelin väkivaltaisille naisille, 09 756 22260 
Päivystysajat: tiistai ja torstai klo 16-18 sekä perjantai 12-14

Miessakit ry:n Lyömätön Linja
Lyömätön Linja on lähisuhdeväkivaltaan erikoistunut toimintamuoto. Asiakkaaksi voivat hakeutua kaikki henkistä tai fyysistä väkivaltaa seurustelukumppaniaan, puolisoaan, lastaan tai muuta läheistään kohtaan käyttäneet miehet. Työmuotoina käytetään yksilö- ja paritapaamisia.

Vierailija
17/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole provo. Naisen on vain helpompi samaistua naiseen. Varmasti moni nainen on kohdannut suhteessa vähättelyä ja haukkumista. Ap

Vierailija
18/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, lapset oliskin hyvä tähän!

Vierailija
19/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lyö.

sitä mä ytåritän lapsille opettaa. Ja ite kans muistaa...älä lyö.

tee jotain muuta...älä käy ihmiseen käsiksi.

Murise tai huuda tai häivy mieluummin.

ei ole oikeutta lyödä toista, vaikka kuinka suuta soittaisi.

ei naisella eikä miehellä ei aikuisella eikä lapsella.

iso käsittely sinulla edessä. Jos on oikeesti ja jos on valetta...jos tollaset jutut, niin kannattaisi  hakea apua. Esim. lyömätön linja netissä.

Vierailija
20/47 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:23"]

No ei ole provo. Naisen on vain helpompi samaistua naiseen. Varmasti moni nainen on kohdannut suhteessa vähättelyä ja haukkumista. Ap

[/quote]
Ja niin on äärimmäisen moni mieskin. Silti miehen purkautuessa tilanteessa väkivaltaisesti se on jyrkästi tuomittua. Mies EI IKINÄ saisi (provoja ja huumori-ihmisiä lukuunottamatta) yläpeukkuja siitä että on vetänyt naisen nenän ruttuun koska nainen jatkuvasti vähättelee ja mollaa tms.