Millaista apua haluaisit saada sosiaalityöntekijältä?
Kommentit (9)
Palvelusetelin lastenhoitajaa varten jotta saisin joskus nukkua.
Maksimituet, iso asunto keskustasta ja rajaton maksusitoumus Alkoon
Haluaisin, että eivät lakkaisi olemasta yhteydessä yhtäkkiä. Traumataustaiselle ihmiselle on aivan kamalaa, kun on syntynyt luottamussuhde työntekijään, joka sitten lakkaakin ykskaks olemasta yhteydestä. Minulle kävi näin tämän vuoden alussa, sossu yksinkertaisesti vaan katosi elämästäni. Sanoi että soittelee sen jälkeen kun olen käynyt lääkärissä (liittyen työkyvyttömyyteeni), ei koskaan soittanut tai ollut muutenkaan yhteydessä. En saanut uutta työntekijääkään, jäin vaan yksin. Ketään ei ole tähän päivään mennessä kiinnostanut vointini. Otin aika raskaasti, koska takana on vuodenvaihteessa epäonnistunut kuntoutumisyritys.
En mitään. Haluaisin että koko ammattikunta hävitettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että eivät lakkaisi olemasta yhteydessä yhtäkkiä. Traumataustaiselle ihmiselle on aivan kamalaa, kun on syntynyt luottamussuhde työntekijään, joka sitten lakkaakin ykskaks olemasta yhteydestä. Minulle kävi näin tämän vuoden alussa, sossu yksinkertaisesti vaan katosi elämästäni. Sanoi että soittelee sen jälkeen kun olen käynyt lääkärissä (liittyen työkyvyttömyyteeni), ei koskaan soittanut tai ollut muutenkaan yhteydessä. En saanut uutta työntekijääkään, jäin vaan yksin. Ketään ei ole tähän päivään mennessä kiinnostanut vointini. Otin aika raskaasti, koska takana on vuodenvaihteessa epäonnistunut kuntoutumisyritys.
Työntekijäsi varmaan irtisanoutui.
Vierailija kirjoitti:
Palvelusetelin lastenhoitajaa varten jotta saisin joskus nukkua.
Eikö lapsella ole isää?
Pelkkää rahaa ja sen, että pitäisi turpansa kiinni
Mikähän auttaisi yli 50v pitkäaikaisen työttömän kohdalla. Saisikohan nuorennusta tai korjauksia kroonisia terveysongelmiin?
Jos tilanteeni voitaisiin jotenkin korjata, niin ehkä olisin siihen ratkaisun jo tässä useamman vuoden aikana keksinyt.
En oikein tiedä mitä hyödyllistä apua voisivat minulle tarjota.