Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tarkasti osaat sanoa elintarvikkeiden hinnat kaupassa katsomatta? Tiedätkö centilleen vai heittääkö euroilla?

Vierailija
02.11.2021 |

Minä tiedän aika tarkasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajuakaan. En koskaan katso elintarvikkeiden hintoja. Saattaisi heittää siis useammallakin eurolla.

Vierailija
2/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan kun olen ollut kaupassa töissä. Edullisimmat tuotteet melko samanhintaisia S- ja L-kaupassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole hajuakaan. En koskaan katso elintarvikkeiden hintoja. Saattaisi heittää siis useammallakin eurolla.

Etkö yhtään katso, minkä hintaisia tuotteita ostat?

Vierailija
4/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään katso. Suunnilleen tiedän että mitä kokoluokkaa hinta on, mutta ei sillä ole niin väliä koska ostan mitä haluan ostaa.

Vierailija
5/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri 0,89€, sininen L&M 8,60€, muovikassi 0,18€. Nämä jäänyt mieleen lähikaupassa.

Vierailija
6/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en 🤷‍♀️ Ostan sen mitä haluan/tarvitsen. Toki teen valintaa, mutta kotimaisuuden tai luomu-merkinnän kautta, en hinnan.

Vierailija
7/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en 🤷‍♀️ Ostan sen mitä haluan/tarvitsen. Toki teen valintaa, mutta kotimaisuuden tai luomu-merkinnän kautta, en hinnan.

Sama! Jättääkö ihminen ostamatta jotakin tarvitsemaansa hinnan takia?

Vierailija
8/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso hintoja ollenkaan. En osta kauppojen omia merkkejä ollenkaan ellei ole pakko, yleensä silloinkin käyn toisesta kaupasta. Lisäksi olen tarkka siitä että leivässä käytetty vilja ja kaikki liha on suomalaista. Muutenkin ostan suomalaisen tuotteen aina kun sellainen on tarjolla ellei se ole laadultaan kelvotonta. Minulla on niin paljon kriteereitä ruualle että hinta on toissijainen

Vierailija
9/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiotuotteista ei hajuakaan, jos jotain uutta valitsen niin sitten voi hintaa vilkaista mutta se unehtuu samantein.

Vierailija
10/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään, kun en katso hintoja. Jonkun maitolitran hinnasta ei ainakaan ole mitään hajua. Ehkä euron?

Vierailija
11/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kato hintoja, mutta arvaan kyllä aika hyvin loppusumman kassalla max. eurolla parilla heittäen. 

Vierailija
12/12 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostoskärryllinen on alle satasen tai yli 150, niin saatan katsahtaa uudelleen että mitä sinne tuli lapattua tai mitä unohdin kokonaan.

On mulla euron parin tarkkuudella käry niiden ostamieni tuotteidenkin hinnasta, mutta en sillä mitään tee.