Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko lastenne katsoa eläinohjelmia?

Vierailija
12.01.2015 |

Oma 8-vuotias poikani tuli kaveriltaan ja sanoi että he katsoivat jotain villieläinkanavaa ja siinä leijona söi seepraa. En itse haluaisi poikani vielä katsovan, koska siinä kuitenkin raakoja kohtauksia :/ Poikani sanoista päätellen minä ylireagoin, mutta ystävänikin mielestä on hyvä että pidän rajat. Annatteko te katsoa lastenne tällaisia ohjelmia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kyllä antaisin jos minulla olisi lapsia. Katsoin pienenä itsekin luonto-ohjelmia jossa yleensä ikävä kyllä saaliseläimelle kävi kalpaten. Minusta tuo on ihan normaalia luonnon kiertokulkua, eikä lasta ole syytä suojella tuollaisilta asioilta.

Vierailija
2/4 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat katsoa. Siellä elämä näkyy niinkuin se on, siellä syödään muita eläimiä, naidaan, kuollaan, synnytään, sitähän se on. Taitaa kuitenkin olla turha provo taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä todeööa näin hiljaista, että pitää tehtailla ihan surkeista sureimpia trolleja palstan täytteeksi?

Vierailija
4/4 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Lapsena lempiohjelmani oli lauantai-iltana tuleva Avara luonto, eikä se järkyttänyt minua ollenkaan. Saatoin olla välillä jopa pedon puolella. Ja sitä kautta opin myös, miten lisääntyminen tapahtuu, joten vanhemmat säästyivät kiusallisilta kysymyksiltä ;) Ihan tervettä nähdä miten luonto toimii, ihme pullamössöilyä kieltää lasta näkemästä elämän realiteetteja.