Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän tuplaveloituksia EI KIRJATA BONUKSIIN!

Vierailija
12.01.2015 |

Ihan tämä vaan kaikille tiedoksi. Käykää katsomassa bonustietonne S-kanavalta ja todetkaa sama. S-ryhmä EI HYVITÄ TAPAHTUNUTTA MILLÄÄN TAVALLA, tupla- ja triplaveloituksia ei näy bonustiedoissa.

Lakkautan S-tilini tänään. Toivottavasti mahdollisimman moni tästä mokailusta ja sen salailusta kärsinyt tekee samoin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tupla- ja triplaveloituksia ei näy bonustiedoissa."  Kerrotko tarkemmin mitä ajat takaa, miksi niiden pitäisi näkyä bonustiedoissa...jotein en nyt ymmärrä.

Vierailija
2/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi antaa tyhjästä bonuksia? Virheitä sattuu. Liikaveloitukset on palautettu asianomaisille. Miksi nariset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi niiden pitäisi näkyä?

Vierailija
4/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:36"]

"tupla- ja triplaveloituksia ei näy bonustiedoissa."  Kerrotko tarkemmin mitä ajat takaa, miksi niiden pitäisi näkyä bonustiedoissa...jotein en nyt ymmärrä.

[/quote]

täällä on levitetty virheellistä tietoa, että nuo kaksin- ja kolminkertaiset veloitukset näkyisivät myös kaksin- / kolminkertaisina ostotapahtumatietoina ja siten kerryttäisivät virheellisesti myös bonuksia.

Näin ei ole. Pankkitileiltä tapahtuneet ylimääräiset veloitukset eivät näy bonuksiin oikeuttavissa ostotapahtumissa millään tavalla.

Vierailija
5/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:36"]"tupla- ja triplaveloituksia ei näy bonustiedoissa."  Kerrotko tarkemmin mitä ajat takaa, miksi niiden pitäisi näkyä bonustiedoissa...jotein en nyt ymmärrä.
[/quote]

ap:n mielestä pitäisi hyvittää jotenkin tämäkin kauheus. Ilmeisesti kun esim. Verkkopankissa tai muussa maksuliikenteessä on häikkää, niin pankkien pitäisi antaa kaikklle asiakkaille 1000 tilille, ihan vaan hyvitystä.

Vierailija
6/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika oli muuten Netsin (ent. Luottokunta) eikä S-ryhmän. Kaikki heidän maksunsa kiertää sitä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:38"]

Miksi pitäisi antaa tyhjästä bonuksia? Virheitä sattuu. Liikaveloitukset on palautettu asianomaisille. Miksi nariset?

[/quote]

Ei ole palautettu edelleenkään läheskään kaikille. Osalta on lähtenyt tänään, 12.1. sen sijaan uudet tuplaveloitukset. Ihmeellistä tuo että pitää syyllistää asiakkaat tällaisten mokien yhteydessä.

Vierailija
8/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:36"]"tupla- ja triplaveloituksia ei näy bonustiedoissa."  Kerrotko tarkemmin mitä ajat takaa, miksi niiden pitäisi näkyä bonustiedoissa...jotein en nyt ymmärrä. [/quote] ap:n mielestä pitäisi hyvittää jotenkin tämäkin kauheus. Ilmeisesti kun esim. Verkkopankissa tai muussa maksuliikenteessä on häikkää, niin pankkien pitäisi antaa kaikklle asiakkaille 1000 tilille, ihan vaan hyvitystä.

[/quote]

Kuulehan idiootti. Jos S-ryhmä on vienyt asiakkaan tililtä esim. tonnin ylimääräistä virheellisesti triplaveloitetun kodinkoneostoksen vuoksi, eikä palauta rahoja kolmeen päivään ja tili on tämän vuoksi sekä useita satasia miinuksella & pankki vaatii asiakkaan maksamaan tilinylityskorkoa, niin todellakin S-ryhmän kuuluu hyvittää aiheuttamansa vahingot!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:38"]

Miksi pitäisi antaa tyhjästä bonuksia? Virheitä sattuu. Liikaveloitukset on palautettu asianomaisille. Miksi nariset?

[/quote]

Ei ole palautettu edelleenkään läheskään kaikille. Osalta on lähtenyt tänään, 12.1. sen sijaan uudet tuplaveloitukset. Ihmeellistä tuo että pitää syyllistää asiakkaat tällaisten mokien yhteydessä.
[/quote]

Jep. Minulta on veloitettu tänään uudelleen viime viikon ostoksia.

Vierailija
10/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:36"]"tupla- ja triplaveloituksia ei näy bonustiedoissa."  Kerrotko tarkemmin mitä ajat takaa, miksi niiden pitäisi näkyä bonustiedoissa...jotein en nyt ymmärrä. [/quote] ap:n mielestä pitäisi hyvittää jotenkin tämäkin kauheus. Ilmeisesti kun esim. Verkkopankissa tai muussa maksuliikenteessä on häikkää, niin pankkien pitäisi antaa kaikklle asiakkaille 1000 tilille, ihan vaan hyvitystä.

[/quote]

Kuulehan idiootti. Jos S-ryhmä on vienyt asiakkaan tililtä esim. tonnin ylimääräistä virheellisesti triplaveloitetun kodinkoneostoksen vuoksi, eikä palauta rahoja kolmeen päivään ja tili on tämän vuoksi sekä useita satasia miinuksella & pankki vaatii asiakkaan maksamaan tilinylityskorkoa, niin todellakin S-ryhmän kuuluu hyvittää aiheuttamansa vahingot!!!

[/quote]

Täällä on niitä, joiden periaatteena on vain haastaa jokaisen aloittajan kanssa riitaa. Kaikkea vastustetaan ihan riippumatta siitä, onko vastustaminen täysin järjenvastaista.

Netsille voi laittaa korvausvaatimuksia, he käsittelevät niitä viiveellä, mutta kuitenkin käsittelevät. S-ryhmä valitettavasti pakenee Netsin taakse, eikä ota mitään vastuuta omasta toiminnastaan tämän jupakan osalta. Sitä kritisoidaan ihan aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan