Tykkäättekö miehet siitä, jos nainen on huoliteltu?
Pukeutuu klassisesti ja kauniisti. Vai onko sillä edes mitään merkitystä?
Kommentit (19)
Ei, tykätään tietty naisista jotka ovat rytöläjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies innostu, kun ostin pitkät kalsarit ja pidän niitä kotona. 😂
Vanha kipinä voi näköjään syttyä mistä vaan.
Mun mies tykkää niistä kanssa. :D Ja myös juoksuleggareista.
Kuulemma näkyy niin kivasti jalkojen/lantion muodot.
Me miehet voidaan tykätä ihan monenlaisista erilaisista naisista :)
Ap:n kuvailema kuvailema huoliteltu nainen hotsittaa ainakin minua.
Ja eilen sitten jörnin (ensimmäistä kertaa) naista jolla oli tatskojen lisäksi lävärit sekä alhaalla, että ylhäällä. Ja sekin oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskooko paavi metsään?
Ei? Mikä kysymys tämä on?
Jos nainen muuten miellyttää minua, niin voi halutessaan pukeutua vaikka jätesäkkiin.
Niin no, mitä kukakin tarkoittaa sanalla huoliteltu? Jonkun mielestä esim paksu kerros osaavasti laitettua meikkiä on huoliteltu. Toisen mielestä se on jopa ällöä.
Tavaratalojen meikkiosastojen myyjillä esimerkiksi näkee tätä. Jotkut ovat omasta mielestäni lähes koomisen näköisiä, mutta varmasti monen mielestä ihanan huoliteltuja.
Varmaan joo. Itse en jaksa laittautua ja olen ikisinkku. Hygieniasta kyllä huolehdin, mutta hiukset on aina vähän pörröiset ja vaatteiden yhteensopivuutta ei kauheasti ole mietitty enkä esim. lakkaa kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joo. Itse en jaksa laittautua ja olen ikisinkku. Hygieniasta kyllä huolehdin, mutta hiukset on aina vähän pörröiset ja vaatteiden yhteensopivuutta ei kauheasti ole mietitty enkä esim. lakkaa kynsiä.
Tätähän aloituksessa kysyttiin.
Mä ainakin tykkään sellasesta sopivasti horatsust@ tyylistä
Ainakin me boomerimiehet tykkäämme.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mitä kukakin tarkoittaa sanalla huoliteltu? Jonkun mielestä esim paksu kerros osaavasti laitettua meikkiä on huoliteltu. Toisen mielestä se on jopa ällöä.
Tavaratalojen meikkiosastojen myyjillä esimerkiksi näkee tätä. Jotkut ovat omasta mielestäni lähes koomisen näköisiä, mutta varmasti monen mielestä ihanan huoliteltuja.
Tuollaisen kunnon kerros meikkiä naisen kun saa kunnolla hikoilutettua sängyssä niin ai että on upee näky. Raukka kiljaisi niin vessassa että menin oven taakse kysymään sattuiko johonkin? Ei kun katsoin peiliin. Mua huvitti ja vähän huvittaa vieläkin.
Kyllä, miehet tykkäävät siitä, että nainen näyttää siistiltä ja se on ajanut tai muotoillut karvoituksensa.
Riippuu siitä, että onko kroppa kunnossa.
Tarkoitan sitä että on turhaa huolitella itseään jos lähtökohdat ovat huonot eli kroppa on ylipainoinen.
Huoliteltu kyllä, itsesä toisen näköiseksi meikeillä maalannut ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tuo kakkosen mainitsema rytöläjä? nou hätä tykkääjiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, että onko kroppa kunnossa.
Tarkoitan sitä että on turhaa huolitella itseään jos lähtökohdat ovat huonot eli kroppa on ylipainoinen.
Sama juttu, jos on tatuointeja.
Mun mies innostu, kun ostin pitkät kalsarit ja pidän niitä kotona. 😂
Vanha kipinä voi näköjään syttyä mistä vaan.