Olen pettänyt
Olen avoliitossa. Saimme lapsen muutama vuosi sitten. Mies on ollut joskus väkivaltainen ja hänellä lievä asperger.
Aiemmin sain huomiota mutta raskausaikana hän vain juoksutti ja pompotteli. Samoin nykyään hän pitää itsestään selvyytenä että hoidan kotona kaiken.
Hän on työtön. Ei anna koskea.. ainoastaan kun hän tahtoo niin on seksiä. Sitäkin ihan usein, joka toinen päivä.. mutta hän on suorittaja eikä osaa olla tunteellinen.
Ollaan harkittu eroa. Hänestä ei ole terapiaan.. kun ei osaa puhua asioista.
Mä kävin viihteellä ekaa kertaa vuosiin. Join pienen humalan. Tutustuin mieheen jonka kanssa päädyin seksiin. Käsin, ei varsinaista yhdyntää. Sain pitkästä aikaa suudella miestä.
Ja nyt mä oon vaan unohtanut asian. En tapaa häntä enää.. eri tyyppiä hän on loppujen lopuksi. Mutta mikä mussa on vialla kun en edes tunne huonoa omaa tuntoa?
Kommentit (11)
Miksi ihmeessä olet mennyt tekemään lapsen tuollaiselle idiootille? Olenko oikeasti ainoa joka ajattelee, että lapsi hankitaan vasta kun parisuhde on kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:54"]Miksi ihmeessä olet mennyt tekemään lapsen tuollaiselle idiootille? Olenko oikeasti ainoa joka ajattelee, että lapsi hankitaan vasta kun parisuhde on kunnossa?
[/quote]
Parisuhde oli moitteeton. Olin onnellinen. Suhteessa 3 vuotta ennenkuin kierukka petti.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:48"]Eikö kukaan osaa sanoa onko tapauksessa normaalia ettei asia tuo huonoa omaatuntoa?
[/quote]Kun on tarpeeksi pettynyt toiseen tai se toinen on loukannut sua syvästi ei huono omatuntokaan tule.Mäkin oon tehny samaa vaikka parempihan se olis vaan lopettaa huono suhde.
[/quote]
Niin.. oon päätellyt että väkivalta ja kiristys on aiheuttanut sen etten koe huonoa omaatuntoa. Olen vaan läheisriippuvainen ja ero tuntuu silti vaikealta ajatella.
Onko kukaan muu läheisriippuvainen eronnut ja miten sen jaksaa?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:48"]Eikö kukaan osaa sanoa onko tapauksessa normaalia ettei asia tuo huonoa omaatuntoa?
[/quote]Kun on tarpeeksi pettynyt toiseen tai se toinen on loukannut sua syvästi ei huono omatuntokaan tule.Mäkin oon tehny samaa vaikka parempihan se olis vaan lopettaa huono suhde.
[/quote]
Niin.. oon päätellyt että väkivalta ja kiristys on aiheuttanut sen etten koe huonoa omaatuntoa. Olen vaan läheisriippuvainen ja ero tuntuu silti vaikealta ajatella.
[/quote]No,terveellä järjellä ajateltuna ihminen kai jaksaa paremmin yksin kuin ihmisen kans joka pahoinpitelee sua ja jota sä pelkäät.Mut joo-olen samassa tilanteessa ja tiedän että väkivaltaisesta miehestä on pelottava erota.Nujertanut jo minut myös henkisesti.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:48"]Eikö kukaan osaa sanoa onko tapauksessa normaalia ettei asia tuo huonoa omaatuntoa?
[/quote]
[/quote]No,terveellä järjellä ajateltuna ihminen kai jaksaa paremmin yksin kuin ihmisen kans joka pahoinpitelee sua ja jota sä pelkäät.Mut joo-olen samassa tilanteessa ja tiedän että väkivaltaisesta miehestä on pelottava erota.Nujertanut jo minut myös henkisesti.
[/quote]
Kurjaa kuulla mutta samalla lohduttavaa, että jollakin sama tilanne. Itsetuntosi on varmaan miehen ansiosta pohjalla? Pelkään itse lähes päivittäin, mies kun on joskus arvaamaton. Olen jutellut neuvolassa jotakin, mutta sanoivat vain että aikuisen olisi hyvä osata hoitaa suhdeogelmansa itse. Olen usein ollut varma ja ajatellut järjellä että eroan, mutta sitten mietin "oon ollut vaan huono, en oo antanut kaikkeani, en oo ymmärtänyt vaan oikein" ja on niinku olo että oisin ansainnutkin väkivaltaa..
Näinpä se menee.Kun väkivaltaa on ollut monta vuotta siihen turtuu ja sit onkin jo niin voimat loppu et ei jaksa kynnyksen yli.Viimeisimmäsä pahoinpitelystä tein rikosilmoituksen ja mies joutui kuulusteluun.Jotain olen sentään jaksanut tilanteelle tehdä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:47"]Näinpä se menee.Kun väkivaltaa on ollut monta vuotta siihen turtuu ja sit onkin jo niin voimat loppu et ei jaksa kynnyksen yli.Viimeisimmäsä pahoinpitelystä tein rikosilmoituksen ja mies joutui kuulusteluun.Jotain olen sentään jaksanut tilanteelle tehdä.
[/quote]
Olet ollut rohkea. Se on jo ensiaskel.. itse häpeän asiaa ja usein perun menoja koska mustelmia näkyvillä alueilla. Viimeksi sain ehkä aivotärähdyksen koska menetin tajuntanikin. Mies ei ole väkivaltainen lapsea kohtaan.. hänellä on myös Add:tä aspergerin lisäksi.. hän saattaa lyödä jos vain sanon asiasta pahasti tai "valitan" mistään.
Eikö kukaan osaa sanoa onko tapauksessa normaalia ettei asia tuo huonoa omaatuntoa?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:48"]Eikö kukaan osaa sanoa onko tapauksessa normaalia ettei asia tuo huonoa omaatuntoa?
Up