Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, kasvattakaa lapsenne niin, että ne oppivat ottamaan vastuun tekemisistään!

Vierailija
02.11.2021 |

Niin moni heistä syyttää aikuisina muita, vaikka he jäisivät suorastaan rysän päältä kiinni tehdessään jotain ei-toivottavaa, jopa rikollista (esim. varastaminen).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänrakennettu systeemi: mitään ei tunnusteta, se on itsensä häpäisemistä, kasvojen menettämistä.

Vierailija
2/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin eräs tapaus vuosien takaa mieleen. Äitini oli alkoholisti joka oli taas kerran juonut itsensä pöydän alle. Päätin käydä yllätyskäynnillä tsekkaamassa tilanteen. Että jos hänet tarvii toimittaa katkaisuhoitoon. Mutta mitä löysinkään? Siskoni oli siellä samaan aikaan penkomassa äitimme kassia ja siellä olevaa kukkaroa viedäkseen sieltä rahaa. Kun kysyin mikäs homma täällä on meneillään siskoni huudahti: "Tuossa se hirveä äiti makaa taju kankaalla! Hän oli kammottava äiti meille jo lapsena, muistatko?" No muistinhan minä mutta ei se mielestäni silti oikeuta nyysimään rahaa. Ei edes alkoholiongelmaiselta sukulaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu parhaamme yritetään. Harva aikuinenkaan vaan ottaa vastuuta omista tekemisistään. Lisäksi tällainen vastuullisuus ei merkitse ihmisille yhtään, sitä kyllä vaaditaan muilta mutta moni ajattelee että miksi olla pahaa tehtyään vastuullinen kun se ei tuota mitään etua itselle. Paljon paremmin menee kun ei myönnä mitään ja jatkaa puuhiaan miettimättä elämäänsä.

Vierailija
4/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle elämäkerta, jossa kirjoitta itse ei ole se sankari ja muut syypäitä kaikkiin ongelmiin. 

Vierailija
5/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teemme! Kun ihan huutomerkinkin laitoit!

Ei olisi muuten tullut mieleen ja nyt kun sanot niin kaikki teemme niin!

!

Vierailija
6/6 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluihin soittelevat ja valittavat vanhemmat eivät ainakaan edusta tätä otosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi