Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö nettideittiä ulos?

Vierailija
12.01.2015 |

Voi elämän kevät on tämä vaikeaa. Olen kirjoitellut netissä kivan miehen kanssa, mutta homma ei näytä etenevän alkua pidemmälle. Välimatkaa meillä on muutama sata kilometriä, mutta ei ole edes kuvia vaihdettu, eikä puhuttu mitään tapaamisesta. Itse olen tosimielellä liikkeessä ja sen olen profiilissani kertonut, joten en haluaisi kirjoitella iäisyyksiiin niitä näitä. Minulla on takana parisuhde, jossa sain vetää miestä perässäni kuin kivirekeä ja sen jälkeen päätin, että en enää halua suhdetta, jossa minä saan olla se aloitteellinen. 

No mitäs teen. Pyydänkö ulos? Odottelenko miehen aloitetta vai sitä kuivahtaako tämä kokoon itsestään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua ensin niitä kuvia vaihtaa? Laita miehelle omasi, ja jos mies ei ymmärrä omaansa laittaa, niin miettisin yhteydenpidon jatkumista.

Vierailija
2/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa ihan samalta kuin 15-vuotiaana chateissä. Lähetä kuvas eka niin lähetän sit oman!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat saada tuosta miehestä samanlaisen kivireen kuin aiemmastakin. Ei jatkoon, koska mies ei ole aloitteellinen.

Vierailija
4/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä välimatka on yleensä ikävä ongelma.

Vierailija
5/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi aikuisen ihmisen (sinun) ilmaisevan halunsa ja toimivan oman halun ja edun mukaisesti, miksi odotat jos itse haluat tavata?

Vierailija
6/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vaan ap! tuo ei olla kuviakaan vaihdettu kuulostaa siltä, että teistä ei ole kumpikaan täysin vakavalla mielellä liikkeellä. joten miksi pyytäisit?

Vierailija
7/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaa vain kirjoitella vakavalla pohjalla. Ei kaikki auttamatta edes halua tavata.

Vierailija
8/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ongelma on ratkennut sillä että olen naisen pyytäessä lähettänyt kuvani, ja seuraavassa viestissä jutun aiheet on muuttuneet seksuaalisesta vihjailusta ja mahdollisesta seurustelusta/naimisiinmenemisestä ihan vaan että voitaisko noin kavereina vaan viestitellä niitänäitä ja sitten sen jälkeen on ehkä kirjoiteltu pari viestiä jonka jälkeen naisesta ei kuulu mitään.

Vierailija
9/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:24"]

Itse miehenä ongelma on ratkennut sillä että olen naisen pyytäessä lähettänyt kuvani, ja seuraavassa viestissä jutun aiheet on muuttuneet seksuaalisesta vihjailusta ja mahdollisesta seurustelusta/naimisiinmenemisestä ihan vaan että voitaisko noin kavereina vaan viestitellä niitänäitä ja sitten sen jälkeen on ehkä kirjoiteltu pari viestiä jonka jälkeen naisesta ei kuulu mitään.

[/quote]

Näin se menee jos ylipäätään on saanut jolllekin naiselle saanut viestiyhteyden luoduksi :/

Vierailija
10/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on iäisyys? - Opin katsomalla ensi-treffit alttarilla ohjelmaa, että yhdeksän kuukautta tarkoittaa iki-sinkkuutta. No joo, mikä estäsisi teitä kahta tapaamasta? Välimatka ei ole mielestäni mahdoton. (Itse olen sinkku, joka asuu vähän syrjemmässä ja olen joitain kertoja miettinyt, että kuinka pitkän matkan päässä olevia voi tavoitella ilman, että toinen mahd. ajattlelee, että haen vain hetken huumaa..).  Muuten kaikilla meillä ei vielä tänäpäivänäkään ole välneitä, joilla lähettäää kuva netin kautta... Ja sen tunnustaminen mieheltä saattaisi tuntua vähän tylsältä, etten sanoisi köyhältä. - Kuka sellaista haluaa?  Tuli mieleeni, voisitko palata hetkeksi alkuruutuun? Tarkoitan, mistä oikeastaan lähditte kirjoittelemaan? Kertoiko mies hakevansa kirjeenvaihtoseuraa? treffiseuralaista? tai kenties elämän kumppaniakin?

Vierailija
11/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:24"]

[/quote]

No niin, pääsitpä sitten siitäkin!

Itse olisin ollut valmis treffeille ilman kuvaakin (ja ilman sen suurempia odotuksia) mutta kaveri lähetti ihan tavallisen suomalaisen miehen kuvan. Jonka perusteella en kyllä olisi treffeille lähtenyt, mutta kun ne oli sovittu niin... No, kolme vuotta on nyt takana siitä tapaamisesta.

Mutta jos haluaa haliteltavan, niin ehkä se pitää järjestää se tapaaminen. Minä halusin ihmisen, en pelkkää nettisuhdetta. Jollei se olisi löytynyt sillä kerralla, niin olisin jatkanut etsimistä.

Vierailija
12/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukosuhteet ei kannata. liian pitkä välimatka teillä

Vierailija
13/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaukosuhteet ei kannata. liian pitkä välimatka teillä" - Mikä on sitten sopiva välimatka? jos tai kun hakee netin kautta parisuhdetta ei kai ole ensi-sijanen ajatus, että niäin onnistuu nappaamaan itselleen sen naapurin... Kun ei se muuten varmaan onnistuisi. Itse olen miettinyt tuota välimatka aspektia aika paljon. On jännää toisaalta erinomaisen ymmärrettävää, että suurimmilla paikkakunnilla on ilm. eniten myös neti kautta seuraa hakevia. - Käyköhän minulle vielä niin, että kun olen ajautunut töihin tänne vähän syrjemmäksi, niin saan heittää kaikki hyvästit "riittä'vän tasokkaan" kumppanin löytämisestä kokonaan? Vai pitääkö lähteä vartavasten tulevalla lomalla metsästämään sitä toista kumppania, jolle ei varmaankaan kannattaisi asuvansa "vähän" kauempana. - Mikä etäsiyys on edes muutama sata kiolmetriä, suhteen tai tutustumisen alkumetreillä? - Tylsä esimerkki -aika moni käy töissä junalla päivittäin edes takaisin junalla Tampereelta -  Helsingissä. Ja jos ja kun asuminen kallistuu pääkaupunkiseudulla päivä-päivältä lisää, niin en ainakaan itse taida pitää kiirettä sinne muuttamisen kanssa. Tavanomaisella palkalla elelelee täällä syrjemmässä ihan kohtuullisesti. Vaikka toki on niitä kaupunkeja ja isompia paikkoja muitakin kuin vain stadi ja Tampere, mihin saattaisin muuttaa, vaikka sitten joskus rakkauden perässä...   

"

Vierailija
14/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt aikaisemmille treffeille ilman kuvien vaihtamista. Miesten kuvat ovat poikkeuksetta olleet niin huonoja, että hyvä kun on samaksi ihmiseksi tunnistanut. Ulkonäöllä ei muutenkaan ole minulle niin väliä, kipinää joko on tai ei, ja sitä en osaa kuvan perustella sanoa, vaan vasta tavatessa. 

Joo, ehkä tämä on taas tätä lämpimikseen kirjoittelua sitten. 

ap

Vierailija
15/15 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen miehenä on hieman vähemmän kiusallista kun kirjoittelu päättyy siihen kuvan lähettämiseen kuin siihen että on perjantai-iltapäivän ajanut vaasasta kuopioon lumituiskussa koko viikonlopun kestäville treffeille, tulee kuopioon illalla jossa nettideitti sitten havaitsee että ekan viiden sekunnin aikana ei onnistu tekemään sitä kipinöivää vaikutusta, ja joutuu häthätää etsimään jostain hotellihuoneen ja ajelemaan seuraavana päivänä itkua pidätellen takaisin.