Epäonnistuneet koulukuvat, kertokaas hauskoja kokemuksia
Mä olen kuudennen luokan kaverikuvassa ihan kirkkaanpunainen, kuin palanut ja kaveri taas vitivalkoinen kuin haamu, ei oltu tosiaankaan sen värisiä oikeasti joten miten lie asetukset olleet :D Yksittäiskuvassa ja luokkakuvassa ihoni on normaali.
Kommentit (10)
Ysin luokkakuvassa kuvaaja käski ensimmäisen rivin olevan kyykyssä polvien varassa. Näytän kuvassa ihan apinalta kun yritän pitää itseni tasapainossa kädet lattiassa.
No kuvat olivat valittavina netissä yksi vuosi ja avasin ohjelman tunnuksilla. Aika epäonnistuneet olivat, kun kuvissa oli joku toinen lapsi. Sain " mielipahani" takia sentään postikulut pois oikaisun jälkeen.
Varmaan seiska ja ysiluokan kuvat kun en vaan osannut meikata. Ahdistaa ajatus niistä ryhmäkuvista vanhoilla luokkatovreillani "Hei kuka on tuo tyttö jolla on ruskea naama ja kulmat eri korkeudella?"
Kolmosluokan kuvani oli laitettu kuvausfirman puolesta roskiin kun luulivat kuvanneensa identtisen kaksoseni kahteen kertaan. Eivät ilmeisesti katsoneet että eri nimillä oli kuvat otettu. Tulivat sitten jälkikäteen koululle ottamaan minusta uudet kuvat mutta eivät olleet ilmoittaneet päivää etukäteen ja minulla oli sinä päivänä päällä varmaan kamalimmat rönttävaatteet jotka kaapista löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Kolmosluokan kuvani oli laitettu kuvausfirman puolesta roskiin kun luulivat kuvanneensa identtisen kaksoseni kahteen kertaan. Eivät ilmeisesti katsoneet että eri nimillä oli kuvat otettu. Tulivat sitten jälkikäteen koululle ottamaan minusta uudet kuvat mutta eivät olleet ilmoittaneet päivää etukäteen ja minulla oli sinä päivänä päällä varmaan kamalimmat rönttävaatteet jotka kaapista löytyi.
Aikanaan nimiä ei edes kysytty. Kuvat tuli koululle ja ope jakoi ne pärstän mukaan. Kerran mulla oli kuvassa silmät kiinni ja eniten nolotti se kun opettaja näki ne.
Itselläni on eka- ja tokaluokan kuvissa outo ilme, jälkimmäisessä kunnon irvistys. Ei ollut kuitenkaan tarkoituksellista, muistan että yritin ottaa "söpön" ilmeen. No, näköjään ei olisi kannattanut yrittää. Tästä sain kuulla samalla luokalla olleilta kiusaajatytöiltä vielä lukiossakin, taivastelivat että pakkoko oli "aina pilata ihan kaikki luokkakuvat" :D
Eka meikkikokeilu yläasteella. En ollut tottunut ripsiväriin ja hieraisin sen silmän alle juuri ennen kuvausta...
Yhdessä luokkakuvassa meidän poika näkyy kasvoiltaan vain puoliksi. Ei tainnut olla ihan ammattitaitoinen kuvaaja.
Lapsi piirsi läpällä itselleen kalapuikkoviikset permanent-tussilla just edellisenä iltana ennen kuvausta. Pieni harmaa kajastus jäi nenän alle, mutta onneksi enimmäkseen saatiin pois...
Minulla on ekaluokan kuvassa musta silmä. Tappelin veljen kanssa päivä ennen kuvausta.