Mitä ostatte miehellenne isänpäivälahjaksi?
Kommentit (29)
Isälle en osta mitään, ollaan luovuttu lahjoista puolin ja toisin aika päivää sitten. Annamme toisillemme yhteistä aikaa.
Miehelle on myöskään osta mitään. Miksi edes pitäisi?
Muistin ex-puolisoani, lapsemme isää, silloin kun lapsi itse oli liian pieni häntä isänpäivänä muistamaan. En enää muista miten.
Lapset hoitaa lahjat. Itse huolehdin arkea hulppeammista aamiaistarvikkeista. Lahjan ostan omalle isälleni.
En mitään. Ei hänkään osta mulle koskaan mitään.
En osta isälleni enkä miehelleni yhtään mitään.
Olin jo unohtanut jokavuotisen väittelyn, pitääkö miestä huomioida isänpäivänä. Otan poppareita, jatkakaa...
Lasteni isälle ostan bluetooth kuulokkeet. Lisäksi jotain suklaata yms. Laitan myös hyvän aamiaisen. Omaa isääni nään hyvin harvoin, joten hänelle laitan vain viestin. Lapset luultavasti askartelee päiväkodissa kortit.
En osta miehelleni mitään, ei ole isäni. Lapset muistavat isää.
Mieheni ei ole isä eikä varsinkaan minun isäni. Eli en osta mitään.
Ostin Apple Watchin miehelleni eli lapseni isälle. Oli lapsen idea. Lisäksi lapsi ostaa isänsä lempiherkkuja. Omalle isälle on vaikeampi ostaa mitään. Varakas vanha ihminen, jolla on jo kaikkea.
Omalle isälleni leivon jotain hänelle mieluista ja vien mukanani, kun menemme käymään. Miehelleni en osta mitään, koska kyseessä ei ole miesten päivä, vaan isien päivä.
Miesystävä ei ole isä, joten hänelle en luonnollisesti osta mitään lahjaa isänpäivänä. Isälleni haluaisin antaa jonkin lahjan, mutta hänelle on tosi vaikea keksiä sopivaa lahjaa. Lisäksi taloudellinen tilanteeni on nyt todella tiukka. Ehkä leivon hänelle jotain, siitä hän varmaan pitäisi kun arvostaa hyvää ruokaa.
Miehelleni annan pi...
Isääni onnittelen.
Voi ei . Isän päivän muisto on lasten lapset muistaa isää Pappas ukkia vaaria faijaa. Pojat ja tytöt muistaa omaa isää ja iso isää. Ei nyt mitenkään vaimot ala muistaa muita kuin omia isiään. On kai teillä omat isät ja iso isät . Miksi te sotkette kaiken sekaisin . !???? Missä teidän isä tai ukki on häntä muistakaa ei puolisoa .
Vierailija kirjoitti:
Omalle isälleni leivon jotain hänelle mieluista ja vien mukanani, kun menemme käymään. Miehelleni en osta mitään, koska kyseessä ei ole miesten päivä, vaan isien päivä.
Kiitos Jeesuksen nimessä että edes yksi on täällä vielä järjissään amen.
Isäni ei halua lahjoja tai kortteja, joten ei mitään. Miehelleni ostin kirjan, ja lisäksi ostan kakkutarvikkeet ja autan lapsia leipomaan.
Mieheni ei ole isäni, mutta on ihan älyttömän hyvä isä lapsillemme. Arvostan sitä ihan jokaisena päivänä todella paljon, mutta Isänpäivänä muistan vielä erityisesti lahjalla. Ostan hänelle kyllä lahjoja muulloinkin. Presidentilläkään ei tiettävästi ole useita isiä, mutta hänkin muistaa monia isiä Isänpäivänä. Ei ole mitään sääntöä/lakia ettei ketä tahansa isää voisi muistaa Isänpäivänä. Huom. se ei ole OMAN isän Isänpäiväksi määritelty.
Isä on jo edesmennyt, miestä muistan yhtä hulppeasti mitä hän muistaa äitienpäivän.