Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko olevasi muita parempi?

Vierailija
12.01.2015 |

Miten ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
22/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule vaan tiedän, että olen joissakin asioissa selvästi keskiarvoa parempi. Joissakin muissa asioissa huonompi ja joissakin keskitasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin lasten puuhatapahtumassa, ja kieltämättä oli väliaikaisesti sellainen olo, että oon parempi äiti, kun keskityin siihen lapsen kaa touhuumiseen sen sijaan, että olisin juossut älypuhelin naaman edessä lapsen perässä ottamassa videota/kuvia kuten 90% mammoista siellä..on surulliseksi mennyt.

Vierailija
24/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule vaan tiedän

Vierailija
25/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo osaan kehua itseäni ja vitsini ovat hauskempia kuin toisten, ainakin itse nauran niille kuset housuissa :D

Vierailija
26/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele noin, miksi pitäisi? Jokaisesta löytyy jotain keskinkertaista ja jotain parempaa.

Vierailija
27/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani. Helpoin tapa asian selvittämiseen on lukea av-palstaa :)

Ihan vakavissani myöskin joo. Mulla on hyvä koulutodistukset, tutkinto ja työ. Talous kunnossa, ihmissuhteissa ei erityisiä ongelmia, terveys kunnossa jne. En koe tarvetta retostella osaamisellani, mutta en myöskään surkuttele elämääni. En ole maailman paras missään, mutta keskimääräistä suomalaista fiksumpi.

Ja en myöskään ota itseeni alapeukuista

Vierailija
28/28 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:07"]Tiedän olevani. Helpoin tapa asian selvittämiseen on lukea av-palstaa :)

Ihan vakavissani myöskin joo. Mulla on hyvä koulutodistukset, tutkinto ja työ. Talous kunnossa, ihmissuhteissa ei erityisiä ongelmia, terveys kunnossa jne. En koe tarvetta retostella osaamisellani, mutta en myöskään surkuttele elämääni. En ole maailman paras missään, mutta keskimääräistä suomalaista fiksumpi.

Ja en myöskään ota itseeni alapeukuista
[/quote] et tietenkään olethan keskimääräistä fiksumpi :D