Luuletko olevasi muita parempi?
Kommentit (28)
En luule vaan tiedän, että olen joissakin asioissa selvästi keskiarvoa parempi. Joissakin muissa asioissa huonompi ja joissakin keskitasoa.
Eilen käytiin lasten puuhatapahtumassa, ja kieltämättä oli väliaikaisesti sellainen olo, että oon parempi äiti, kun keskityin siihen lapsen kaa touhuumiseen sen sijaan, että olisin juossut älypuhelin naaman edessä lapsen perässä ottamassa videota/kuvia kuten 90% mammoista siellä..on surulliseksi mennyt.
Joo osaan kehua itseäni ja vitsini ovat hauskempia kuin toisten, ainakin itse nauran niille kuset housuissa :D
En ajattele noin, miksi pitäisi? Jokaisesta löytyy jotain keskinkertaista ja jotain parempaa.
Tiedän olevani. Helpoin tapa asian selvittämiseen on lukea av-palstaa :)
Ihan vakavissani myöskin joo. Mulla on hyvä koulutodistukset, tutkinto ja työ. Talous kunnossa, ihmissuhteissa ei erityisiä ongelmia, terveys kunnossa jne. En koe tarvetta retostella osaamisellani, mutta en myöskään surkuttele elämääni. En ole maailman paras missään, mutta keskimääräistä suomalaista fiksumpi.
Ja en myöskään ota itseeni alapeukuista
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:07"]Tiedän olevani. Helpoin tapa asian selvittämiseen on lukea av-palstaa :)
Ihan vakavissani myöskin joo. Mulla on hyvä koulutodistukset, tutkinto ja työ. Talous kunnossa, ihmissuhteissa ei erityisiä ongelmia, terveys kunnossa jne. En koe tarvetta retostella osaamisellani, mutta en myöskään surkuttele elämääni. En ole maailman paras missään, mutta keskimääräistä suomalaista fiksumpi.
Ja en myöskään ota itseeni alapeukuista
[/quote] et tietenkään olethan keskimääräistä fiksumpi :D
Helposti