rukoilin ja vessan tukos aukesi!
Vessa ei vetänyt kunnolla. Olin paineessa mitä tehdä.
Sanoin tietyt sanat ja muutaman sekunnin päästä vessanpytty lähti vetämään!
Kommentit (14)
Lopeta heti se rukoilu! En halua työttömäksi. Jumala on törkeä tehdessään minun työni ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:15"]Lopeta heti se rukoilu! En halua työttömäksi. Jumala on törkeä tehdessään minun työni ilmaiseksi.
[/quote]
XD.
Veli/Sisko todistaa väkevästi xD Tipuin täysin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:56"]Veli/Sisko todistaa väkevästi xD Tipuin täysin.
[/quote]
Toivottavasti et pyttyyn tippunu.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:15"]
Lopeta heti se rukoilu! En halua työttömäksi. Jumala on törkeä tehdessään minun työni ilmaiseksi.
[/quote]
Rukoile sinä puolestasi, että putki menee uudestaan tukkoon.
AAMEN! LIITTYKÄÄ KAIKKI TAKAISIN KIRKKOON! JUMALAN OLEMASSAOLO TULI JUURI TODISTETUKSI! ONNEA AP! TAISI PÖKÄLEESI OLLA OIKEIN SAATANASTA TULLUT :D
Totisesti, Veli/Sisko todistaa väkevästi!
Marinadi!
Se oli paperista mennyt tukkoon. Oli kaksi päivää ollut tukossa.
Puolihuuhtelua ei kannata käyttää jos laittaa sinne vessapaperia.
Naapurit varmaan aukaisivat röörinsä. Me asumme 1. kerroksessa ja aikaisempien naapureiden aikana oli jatkuvasti viemärit tukossa, meitä syytettiin. Vaan kun naapurit vaihtuivat, ongelma ratkesi sillä. Eli yläkerrassa eivät tunge viemäriin ihan kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:00"]Puolihuuhtelua ei kannata käyttää jos laittaa sinne vessapaperia.
[/quote]
Ei täällä ole kuin yksi vetonappula.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:00"]Naapurit varmaan aukaisivat röörinsä. Me asumme 1. kerroksessa ja aikaisempien naapureiden aikana oli jatkuvasti viemärit tukossa, meitä syytettiin. Vaan kun naapurit vaihtuivat, ongelma ratkesi sillä. Eli yläkerrassa eivät tunge viemäriin ihan kaikkea.
[/quote]
Tää on okt.
Tässä varmasti selitys Välimeren laivaturmalle ja aasialaisen matkustajakoneen katoamiselle: Jumala tekee nyt putkihommia!