Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ebay - toimitukset Suomeen

Vierailija
12.01.2015 |

Turhauttaa kun kukaan ei ole halukas postittamaan tuotteita Suomeen vaikka maksaisin tietysti postikulut ja vielä vähän extraa, jotta saisin tuotteen jota Suomessa ei ole saatavilla. Olen siis haeskellut muutamia vaunutarvikkeita joiden toimitus ei luulisi olevan ongelma kun on pienistä tavaroista ja varaosista kyse.

Onko muita ostopaikkoja kuin Ebay ja Amazon? Vai pitääkö tässä kohta lennot ottaa ja lähteä briteissä käymään, että sais tarvitsemansa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuon pakettipaten hintoja, mutta vastaavia firmoja löytyy kyllä muitakin. Joten jos hinnat sen kautta tuntuvat kalliilta, niin etsi muita vastaavia.

Vierailija
22/25 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin postilakon aikana kiinnostaa myös se tulevatko tilatut tavarat postin kautta vai jonkin muun (TNT, DHL) ja mitä niitä nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ebaysta tuotten mutta huomasin vasta jälkeenpäin ettei toimita suomeen nyt herjaa että pitäisi maksaa? Miten saan peruttua tilauksen lähetin jo ebaylle viestiä mutta ei ole vastanneet?

Vierailija
24/25 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikiwelt.de sivuston olen ainakin itse todennut hyväksi. Vaikka kaikki olisi saksaksi, enkä ymmärrä pätkääkään, niin onnistuin oikein hyvin tilaamaan turvaistuimen. Tuli vielä alle viikossa kotiovelle.

Vierailija
25/25 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyisin olemassa mitään palvelua, jonka avulla saisi paketin USA:sta Suomeen? Löysin mielenkiintoisen verkkokaupan, mutta eivät lähetä suoraan Eurooppaan.