Ebay - toimitukset Suomeen
Turhauttaa kun kukaan ei ole halukas postittamaan tuotteita Suomeen vaikka maksaisin tietysti postikulut ja vielä vähän extraa, jotta saisin tuotteen jota Suomessa ei ole saatavilla. Olen siis haeskellut muutamia vaunutarvikkeita joiden toimitus ei luulisi olevan ongelma kun on pienistä tavaroista ja varaosista kyse.
Onko muita ostopaikkoja kuin Ebay ja Amazon? Vai pitääkö tässä kohta lennot ottaa ja lähteä briteissä käymään, että sais tarvitsemansa :(
Kommentit (25)
Näin postilakon aikana kiinnostaa myös se tulevatko tilatut tavarat postin kautta vai jonkin muun (TNT, DHL) ja mitä niitä nyt on.
Tilasin ebaysta tuotten mutta huomasin vasta jälkeenpäin ettei toimita suomeen nyt herjaa että pitäisi maksaa? Miten saan peruttua tilauksen lähetin jo ebaylle viestiä mutta ei ole vastanneet?
kikiwelt.de sivuston olen ainakin itse todennut hyväksi. Vaikka kaikki olisi saksaksi, enkä ymmärrä pätkääkään, niin onnistuin oikein hyvin tilaamaan turvaistuimen. Tuli vielä alle viikossa kotiovelle.
Onko nykyisin olemassa mitään palvelua, jonka avulla saisi paketin USA:sta Suomeen? Löysin mielenkiintoisen verkkokaupan, mutta eivät lähetä suoraan Eurooppaan.
En tiedä tuon pakettipaten hintoja, mutta vastaavia firmoja löytyy kyllä muitakin. Joten jos hinnat sen kautta tuntuvat kalliilta, niin etsi muita vastaavia.