Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MARRASMURUJEN MAANANTAI 080906

08.09.2006 |

Huhuu muruset!

Mulla ollut parin päivän nettipimento, kun hiiri perskules meni rikki... Mies tuli eilen töistä kotiin ja haki veljeltään uuden hiiren ja näppäimistön = ).

Kiva viikko rupeaa olemaan takana päin. Harrastukset alkoivat ja lapset tykkäävät. Maanantaina tytöllä muskari, tiistaina molemmilla jumppa ja perjantaina pojalla uinti. Kerho on myös alkanut ja hyvin ovat viihtyneet!

Tosi kivaa olla kotona lasten kanssa, vaikka eihän tää nyt pelkkää auvoa ole yksinään arkea pyörittää lasten ja koirien kanssa...

Oma maha: Kaikki ihan hyvin. Harjoitussuppareita en oikein enää noteeraakkaan, siis niitä kivuttomia, mutta ajoittain tulee pari kipeääkin ja uudelleen synnyttäjänä hyvin muistuu mieleen tuo tunne, kun tonne peräreikään päin vihloo ja tulee painontunne. Väsyttää ja vauva täyttää kyllä koko mahan! Pimpsassa vihloo ja kylkiluut on kipeänä potkuista.

Mutta nyt aamupalan syöntiin. Muksut on jo syöneet ja pikkulikan otsatukka pesty, kun hammastahna hyppäsi sinne syystä tai toisesta...

Sitten kerhoon!

Effica ja Pyry-Aapeli 32+2

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva jaksaa melskata ,mikä on hyvä, vaikka itse olen väsynyt.

Mitenhän sitä jaksaa olla tällainen pallomaha vielä 9-11 viikkoa?? Lohduttaa tietenkin että on jo huhti- ja toukomasujakin!

Eipä tässä muuta,hyvää viikonloppua kaikille!

Jas ja pikkuneiti 31+0

Vierailija
22/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut melkein koko päivän työkaverin luon kylässä. Käytiin syömässä ja kaffiteltiin monta tuntia. Oli silti tosi kiva jutella töistä vauvoista jne.

Oma maha jaksaa edelleen hyvin. Liikkeitä on ollut vähemmän tänään, mutta kai ne rauhallisetkin päivät kuuluvat asiaan.

Kivunlievityksestä: eka on tulossa joten kokemus on siltä rintamalta nolla. Sen ainaki tiedän että epiduraalista kieltäydyn niin pitkälle kun voin. Petidiini on kans sellainen josta haluan kieltäytyä jos vain kestän kipua. Saa nähä sit.

Ens viikolla on neuvola, joten sinne asti jännätään kasvukäyriä. Oma paino ainaki noussu paljon... =( No, nyt pitää nauttia herkuista ja synnytyksen jälkeen aletaan sit miettiä linjoja. =)

Hyvät viikonloput!!

rusina rv 29+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pari päivää ollu ihan hyviä, ehkä sen takia, että olen nukkunut mojovat päiväunet tytön kanssa. Tosin nyt supistelee, mutta otetaan ne näin istuen vastaan. Ajattelin kyllä leipoa vielä tänään kakun pohjia... ja hieman ois vielä siivoushommia jäljellä. Matot odottavat tuossa toista päivää tamppaamistaan, mutta minkäs tuolle sateelle mahtaa.

Kivunlievityksestä oli gallupia. Ekassa käytin lämpötyynyjä (vai mitä ne oli) ja sitten otin epiduraalin. Epiduraali kyllä onnistui mulla ihan täydellisesti, toi juuri sen hetken levon, viemättä kuitenkaan ponnistuksen tunnetta... Olin viimeksi piuhoissa antibiootin ja oxy-tipan takia, joten nyt toivon vain, että voisin vähän liikkua vapaammin ja käyttää vettä edes suihkun muodossa.

Sarafan rv31+1

Vierailija
24/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille ilmoittaudun tänne marrasmasujen piiriin. Laskettuaika on 29.11 eli voipi hyvin mennä joulukuun puolelle kun äidillänikin on mennyt pari raskautta yli.

Raskaus on mennyt todella hyvin, työpaikkaa on tosin pitänyt vaihtaa rauhallisempaan.

Eipä mulla ihmeempiä tässä tällä kertaa :)

Tsemppiä kaikille!

abena77 ja rv28+2