Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imuri asiaa! HELP!!

Vierailija
12.01.2015 |

Mikä olis vauva/ koiratalouteen hyvä imuri? Tuli taas jälleen aika ostaa uusi, eli sais olla sellanen joka kestäis kauemminkin kuin vuoden hyvänä....
Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson. Kissataloudessa ainakin huippu vempele. Käytössä 5. vuotta ja toimii kuin uusi. Pölypussittomuus iso plussa myös.

Vierailija
2/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsseri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että oisko niistä pölypussittomista mihinkään. Hiipuuko se imuteho niistä nopsaa yms?
Ap

Vierailija
4/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:12"]

Mietin että oisko niistä pölypussittomista mihinkään. Hiipuuko se imuteho niistä nopsaa yms? Ap

[/quote]

Eikö niitä juuri mainosteta, että imuteho ei vähene? 

Vierailija
5/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:08"]

Kärsseri!

[/quote]

Hyvä merkki, mutta minkälainen imuri? Itse tunnen höyrypesurit tai vesi/kuivaimuri yhdistelmän. Mutta se ei ole huippu kuivaimuri.

Vierailija
6/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koirataloudessa Electrolux UltraSilent Animal, olen ollut tyytyväinen. Pussittomat mielestäni epähygieenisiä, ajattele sitä pölyämisen määrää koteloa tyhjentäessä...

Vierailija
7/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyit. Vuoden alussa pölynimurien tehoa on rajoitettu ja kunnollisia tehokkaita imureita ei saa enää myydä.

Vierailija
8/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissataloudessa Miele on kestänyt nyt "jo" seitsemän vuotta. Imuroimme kahdesti viikossa, useamminkin jos vieraita tulee. Kerran ollaan jouduttu se normisuulake uusimaan, mutta silloinkin ostimme vain halvan tarvikesuulakkeen, Mielen oma kun olisi maksanut 50e enemmän :D.
.
Omasta kokemuksesta voin suositella Mieleä, eikä meidänkään imuri sieltä malliston kalleimmasta päästä tosiaankaan ole.

Vierailija
9/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:27"]Meillä koirataloudessa Electrolux UltraSilent Animal, olen ollut tyytyväinen. Pussittomat mielestäni epähygieenisiä, ajattele sitä pölyämisen määrää koteloa tyhjentäessä...
[/quote]
Jos on siellä on pölypussin tilalla vesiastia niin pöly ei leijaile mihinkään. Jos se on taas pelkkä kuiva astia niin sitähän ei sitten edes kuulu avata sisätiloissa. Ittelläni on rainbow merkkinen ammattilaisvehje. Meteliä pitää mutta toimii loistavasti.

Vierailija
10/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:27"]Meillä koirataloudessa Electrolux UltraSilent Animal, olen ollut tyytyväinen. Pussittomat mielestäni epähygieenisiä, ajattele sitä pölyämisen määrää koteloa tyhjentäessä... [/quote] Jos on siellä on pölypussin tilalla vesiastia niin pöly ei leijaile mihinkään. Jos se on taas pelkkä kuiva astia niin sitähän ei sitten edes kuulu avata sisätiloissa. Ittelläni on rainbow merkkinen ammattilaisvehje. Meteliä pitää mutta toimii loistavasti.

[/quote]

Joo tarkoitin niitä kuivia astioita viitatessani pussittomaan. Vesi-imureista olen kuullut pelkästään positiivista tuttavilta, joilla sellainen on. Jos olisi enemmän rahaa ostaisin sellaisen varmasti itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi