Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatekaupassa myyjä ei halunnut palvella vaan jutella kaverinsa kanssa

Vierailija
12.01.2015 |

Olin menossa maksamaan ostoksiani, jonossa ei muita paitsi joku myyjän tuttu. Kun ilmestyin paikalle, myyjä teki kaiken aivan uskomattoman hitaasti, kuin hidastetusti. Sitten kun viimein tuli mun vuoroni, myyjä katsoi mua jollain ihme ilmeellä ja huikkasi vaatteita järjestävälle työkaverilleen, jos tämä voisi tulla hetkeksi kassalle ja meni itse juttelemaan sen kaverinsa kanssa. Hieman kyllä kohotin kulmiani.

Joo, kyllä mäkin olen jutellut asiakaspalvelutyössä kaverilleni, mutta jos jonossa on joku toinen ja kaveria on jo kassalla palveltu, niin sitten palvellaan sitä seuraavaa. Tuollaisesta hidastelusta ja kollegan paikalle huikkimisesta tulee vaan sellainen olo, että sitä ei kiinnosta vittuakaan, millainen asiakaskokemus jollakin randomilla on, vaikka asiakaspalvelijana olisi pitänyt edes yrittää näyttää kiinnostusta muihinkin asiakkaisiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti laitoit asiakaspalautetta myyjän esimiehelle.

Vierailija
2/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mun entisen kaverini hyvä kaveri on töissä Henkka Maukalla ja sillä eukolla on sellainen ärsyttävä tapa että kun näkee että mä olen kassalla asiakkaana, niin tulee häiriköimään sitä myyjää joka palvelee mua. On todella naurettavaa enkä ole siitä mitään palautetta laittanut kun itseään nolaa. Viimeksi oli siellä eri paikassa liikettä, mutta ilmestyi kuin tilattuna siihen kassalle esittämään.

Elehtii suureleisesti, puhuu kovalla äänellä omista menoistaan ja asioistaan (ts. tekee tikusta asiaa) ja pitää visusti huolen että ei noteeraa jonossa olevaa asiakasta ( =minua). Kun vielä olin väleissä tämän yhteisen ystävämme kanssa niin hän tuli aina juttelemaan tekopirteästi ja kyseli kuulumisia, mutta nykyisin on vaan lähinnä hauskaa seurata.

Näin käy kun henkisesti ala-asteen tasolla olevat naisihmiset pääsevät työelämään, se kiusaaminen jatkuu. Aikuisiällä jotkut ihmissuhteet katkeavat ja sen ei pitäisi antaa vaikuttaa asiakaspalveluun, varsinkaan kun ei oikeasti edes tiedä mitä on tapahtunut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut töissä vaatekaupassa ja kouluttamattomat pissismyyjät puhuivat aivan uskomatonta paskaa asiakkaista. En halunnut tutustua työkavereihini joiden tärkeintä antia päivisin olivat komeat miesasiakkaat tai Facebook, ja vaatteiden sovittelu. Liike meni konkkaan ihan syystä, myyntiä ei ollut koska myyjiä ei se homma kiinnostanut. Kun tuli vaate-erä tukusta niin myyjät ottivat parhaat päältä itselleen (sisäänostohinnalla) ja asiakkaille jäi hajakoot ja ne jotka myyjille ei kelvanneet.

Vaatemyyjän työ on kyllä kollegoiden osalta aikamoista paskaa, en kestäisi enää päivääkään niitä aivottomia bimboja.

Vierailija
4/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, kuka minua palvelee tai millainen 'asiakaskokemus' minulla on. Haluan vain saada haluamani tavarat nopeasti ja jos se nopeuttaa toimintaa, että myyjä huikkaa toisen myyjän kassalle, se on ihan fine.

Vierailija
5/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:10"]

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, kuka minua palvelee tai millainen 'asiakaskokemus' minulla on. Haluan vain saada haluamani tavarat nopeasti ja jos se nopeuttaa toimintaa, että myyjä huikkaa toisen myyjän kassalle, se on ihan fine.

[/quote]

Joo, kyllä mäkin haluan saada ostokseni nopeasti, mutta kun myyjä vitkutteli siinä kaverinsa kanssa jutellessaan jo aiemmin. Samassa ajassa olisi palvellut kassalla sekä mut että kaverinsa, ja sen jälkeen olisi voinut jäädä vielä juttelemaan kaverinsa kanssa, ilman tuollaista pelleilyä.