Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46+, mistä ostatte housuja?

Vierailija
12.01.2015 |

Olen lihonut, housut ei mahdu enää jalkaan. Aina on ollut housujen kanssa ongelmaa, koska lantio on leveä ja rasvaa löytyy. Nyt tullut huomattavasti lisää kiloja vatsan akueelle. Kaupoissa olen nähnyt max. 46 kokoa. Mistä the pluskoon naiset ostatte housunne? Kiitos.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex, kappahl,Seppälä, hm.. Kaikissa plus puoli erikseen reilusti yli 50 kokoja

Vierailija
2/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen itse.  Saan juuri sellaiset mitä tahdon, paljon vyönlenkkejä ja leveä kuminauha vyötärönauhaan tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahl on paras. Hyvä laatu

Vierailija
4/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet laadukkaita housuja, kivoja farkkuja, chinoja jne. suosittelen Gerry Weberiä. Siellä koot 48 asti ja Samoon-mallistossa vielä isompia. On paljon eri malleja eri vartalotyypeille.

Vierailija
5/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimilla laatumerkeillä on malleja yli 50-kokosille asti, koska maailmalla juuri sillä ikä- ja kokoluokalla on rahaa. Keskilaatuidissa kuten gerry weber, andiata, rils, voglia jne löytyy myös, mutta kaupoisa pitää olla hyvissä ajoin kauden alkaessa tai sit pitää ostaa suoraan tuotajan omasta nettikaupasta.

Vierailija
6/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lyhyehkö, mutta massaa löytyy takapuolesta, reisistä ja vatsastakin, eli todella haasteellista löytää sopivia housuja. Prismasta ostan gossipmerkin farkut ja lyhentelen sopivaksi omaan pituuteen.  En ole koskaan löytänyt täysin sopivia farkkuja, joita ei pitäisi itse säätää tai korjata. Ikävä tosiasia, jonka kanssa on pakko elää.

Vierailija
7/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisköhän alapeukuttelija jonnekin muuaalle peukuttelemaan, jos ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluun?

Vierailija
8/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin kokoa 52-54, ostin paljon vaatteita Elloksen outletista. Siellä tuntui olevan melkein aina joku alen lisäale ja sain paljon hyviä vaatteita muutamalla eurolla. Kun laihdutin, lahjoitin ne kaikki pois ja tein monta ihmistä iloisiksi.

Vierailija
9/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evans.

Vierailija
10/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NP (Naisten pukutehdas) valmistaa laadukkaita housuja isoissa koissa. Mm. Lorella ja Sokokset myyvät. Sokoksen kokovalikoima tosin ei aina ole häävi.

Vierailija
11/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta ostan farkkuja.

Vierailija
12/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa: muita housuja isompiin kokoihin erikoistuneista liikkeistä.

Vierailija
13/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex, kappahl. Prismassakin on melko kivoja farkkuja isojen tyttöjen mallistossa.

Vierailija
14/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta taikka jos ihan vaatekauppaan pitää päästä niin Lindex. Turussa (Isosisko) ja Raumalla (Beeda) ainakin on ihan 'isoille tytöille' suunnatut vaateliikkeet, hinnat sitten kalliimmat mutta laatu ja materiaalit aivan eri luokkaa kuin jossain h&m-räteissä. Tietoni noista erikoisliikkeistä saattaa olla vanhentunut, mutta eiköhän joku korjaa tai ainakin googlella löytää toimivatko enää.

Vierailija
15/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutteljan mielestä läskit ei saa pukeutua, pitäisi ilkosillaan kulkea. Pervo.

Vierailija
16/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut läskit voitte pitää farkkuja? Mun perse kokoa 44 enkä tod.kehtaa pitää persettä entisestään leventäviä farkkuja.

Vierailija
17/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon hyvä perse.

Vierailija
18/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kun just Lindex, Kappahl jne. en ole nähnyt kuin max.44 kokoa ja yleensä vielä sellaisia, joissa on matala vyötärö. Eivät siis sovi läskimaha, -perse, -reidelle. Kai pitäisi heti rynniä kauppaan, kun uutuudet tulee. Ehkä sitten saisi housuja. Ap

Vierailija
19/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:47"]

Miten te muut läskit voitte pitää farkkuja? Mun perse kokoa 44 enkä tod.kehtaa pitää persettä entisestään leventäviä farkkuja.

[/quote]

daa, no etsi sllaiset farkut, joka ei levennä takapuoltasi.

Vierailija
20/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:58"]Ihmettelen, kun just Lindex, Kappahl jne. en ole nähnyt kuin max.44 kokoa ja yleensä vielä sellaisia, joissa on matala vyötärö. Eivät siis sovi läskimaha, -perse, -reidelle. Kai pitäisi heti rynniä kauppaan, kun uutuudet tulee. Ehkä sitten saisi housuja. Ap
[/quote]

Kappahlissa on ne it koot erikseen 3 lisää kysy missä heillä on se xlntl mallisto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi