Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan silmien ympärille näppyjä?

Vierailija
07.12.2014 |

Olen laittanut meikit + voiteet vaihtoon, joten niistä ei löydy syyllistä.

Lääkäriltä sain kortisonivoiteen joka kyllä auttaa toviksi, mutta muutama päivä käytön lopettamisesta näpyt palaavat.

En enää ymmärrä mille voisin olla allerginen?

Käytän allergiatuotteita pääasiassa, joten tämä on ollut mysteeri.

Sellaista ihan pientä näppyä ryppäissä molempien silmien ulkonurkissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kovia ja valkoisia niin niitä tulee yleensä juuri moisista ryppäissä. Ainoa keIno jolla itse pääsin eroon on vaan puhkoa ja puristaa. Ei toki se suositelluin keino. Kokeile olla meikittä?

Vierailija
2/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovia ja valkoisia vaan pientä punaista rypästä.

Työn vuoksi en voi olla kokonaan meikittä. Tämän ongelman vuoksi olen kyllä vapaa-aikana meikittä. Kotiin tultua pesen meikit välittömästi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri muutama päivä sitten ohjeen aloittaa koville valkoisille pateille rasvaus kuivan ihon tuotteilla, johtuu kuulemma ihon pintakuivuudesta.

Vierailija
5/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo nitä näppyjä mitä 2 ehdotit. 2 puhuu vissiin milleniu näpyistä, jotka lähtee vaan puhkomalla kosmetologin luona... Ap kirjotti että häipyvät kortisonilla ja sitte taas heti palaa... Milleniumit ei lähe parissa vuodessakaan mihkään...

mut ap, en tiiä... Mullakin nyt ailmäympärykset on kuivunu ja tulehtunukkinvarmaan... Tulin vaan yhtäkkiä kaikille voiteille,allargiseksi, toivoton olo.

Vierailija
6/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaista ja satunnaisesti ollut suun ympärilläkin, mutta en osannut tähän yhdistää kun pikkusen erilaista. Eipä paljon rohkaise tuo oireiden hoito. Voi itku.

ap

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:33"]

Veikkaan tätä. http://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00499

[/quote]

Vierailija
7/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:38"]Just tuollaista ja satunnaisesti ollut suun ympärilläkin, mutta en osannut tähän yhdistää kun pikkusen erilaista. Eipä paljon rohkaise tuo oireiden hoito. Voi itku.

ap

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:33"]

Veikkaan tätä. http://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00499

[/quote]
[/quote] Mulla ne meni itekseen ohi jossain vaiheessa. Muistaakseni laitoin niihin vaan jotain öljyä. Lääkäristä sain reseptin johonkin voiteeseen, mutta se kuulosti niin hurjalta aineelta etten sitä hakenut ikinä. Meikkiä en kyllä uskaltunut käyttää, tuntui pahentavan oireita. Epäilen, että uusi ripsiväri (Lancome) olis jotenkin laukaissut oireilun. Mutta varmaksi en voi sanoa, että mistä johtui.

Vierailija
8/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin tämän ihottuman tultua vihdoin iholleni sopivimman tuotteen. Arganöljy.

ap

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:36"]

No ei oo nitä näppyjä mitä 2 ehdotit. 2 puhuu vissiin milleniu näpyistä, jotka lähtee vaan puhkomalla kosmetologin luona... Ap kirjotti että häipyvät kortisonilla ja sitte taas heti palaa... Milleniumit ei lähe parissa vuodessakaan mihkään...

mut ap, en tiiä... Mullakin nyt ailmäympärykset on kuivunu ja tulehtunukkinvarmaan... Tulin vaan yhtäkkiä kaikille voiteille,allargiseksi, toivoton olo.

[/quote]

Vierailija
9/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi?

Mulla oli Lancomen Hypnose ja vaihdoin sen Lancomen Definicilsiin.

Ei tullut mieleeni että voisi olla siitä, koska tuonhan pitäisi olla nimenomaan allergikoille sopiva tuote ja senkin vaihdoin merkin sisällä toiseen.

ap

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:38"]Just tuollaista ja satunnaisesti ollut suun ympärilläkin, mutta en osannut tähän yhdistää kun pikkusen erilaista. Eipä paljon rohkaise tuo oireiden hoito. Voi itku. ap   [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:33"] Veikkaan tätä. http://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00499 [/quote] [/quote] Mulla ne meni itekseen ohi jossain vaiheessa. Muistaakseni laitoin niihin vaan jotain öljyä. Lääkäristä sain reseptin johonkin voiteeseen, mutta se kuulosti niin hurjalta aineelta etten sitä hakenut ikinä. Meikkiä en kyllä uskaltunut käyttää, tuntui pahentavan oireita. Epäilen, että uusi ripsiväri (Lancome) olis jotenkin laukaissut oireilun. Mutta varmaksi en voi sanoa, että mistä johtui.

[/quote]

Vierailija
10/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luufinnejä?

Vierailija
11/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on jo vinkattukin, perioraalidermatiitti saattaa oireilla suunympäryksen lisäksi myös silmien ympäristössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi