Lapsen aiheuttamat vahingot perhepäivähoidossa!
Kuka korvaa, pph kotivakuutus vai kaupungin vakuutus vai lapsen vanhempien kotivaakutus, jos lapsi rikkoo tai aiheuttaa esineiden ja kodin rikkoutumista?
Kommentit (24)
Olen kunnallinen pph ja vakuutus joka tulee kunnalta koskee ainoastaan tapaturmia ja vammoja. Vaikka hoitolapsi repisi tapetit seinistä niin kukaan ei korjaa koska minun katsotaan laiminlöineen työni etten ole vahtinut tarpeeksi. Jos meinaa korvausta jostain saada niin pitäisi valehdella vakuutusyhtiölle.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:57"]
Olen kunnallinen pph ja vakuutus joka tulee kunnalta koskee ainoastaan tapaturmia ja vammoja. Vaikka hoitolapsi repisi tapetit seinistä niin kukaan ei korjaa koska minun katsotaan laiminlöineen työni etten ole vahtinut tarpeeksi. Jos meinaa korvausta jostain saada niin pitäisi valehdella vakuutusyhtiölle.
[/quote]
Eikö se olisi oikeasti helpompaa vain ottaa vakuutus niin kuin muutkin tekevät, ei tarvitse yrittää valehdella?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:02"]
Tapahtui lapsen hoitoajan sisällä ja juurihan joku kirjoitti tuossa aiemmin että pph on vastuullinen kyttäämään sitä kakaraa. ap
[/quote]
Ei varmaan silloin ole jos vanhempi on jo paikalla hakemassa lasta.
Riippuu tietty siitä onko vanhemmalla siinä tilanteessa ollut mahdollisuus valvoa sitä lasta vai onko vanhempi esim just kävellyt ovesta sisään kun jarppä-iisakki päätti leikkiä tarzania olohuoneen kristallikruunussa.
[/quote]
Miksi luulet että lapsen vanhempi oli paikalla?
[/quote]
Katso viesti 8.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:02"]
Tapahtui lapsen hoitoajan sisällä ja juurihan joku kirjoitti tuossa aiemmin että pph on vastuullinen kyttäämään sitä kakaraa. ap
[/quote]
Ei varmaan silloin ole jos vanhempi on jo paikalla hakemassa lasta.
Riippuu tietty siitä onko vanhemmalla siinä tilanteessa ollut mahdollisuus valvoa sitä lasta vai onko vanhempi esim just kävellyt ovesta sisään kun jarppä-iisakki päätti leikkiä tarzania olohuoneen kristallikruunussa.
[/quote]
Miksi luulet että lapsen vanhempi oli paikalla?