Chris ja Madde- kuin isä ja tytär
Kuvasta päätellen. Ei yhtään näytä avioparilta, kun Chrisillä tukka harmaantuu ja vatsakin pömpöttää aika lailla. Näyttäis Chris olevan enemmän raskaana kuin Madde itse. :D
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:07"]
oliskohan se kuitenkin niin, että ihmisiä tässä ollaan asemaan ja varallisuuteen katsomatta?
[/quote]
Ohis.
No ei todellkaan.
[/quote] kyllä se siitä helpottaa, ota vaikka olut
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:24"]
Tossa Chrisissä on varmaa luonossa karismaa voi olla sellanen aito äijä.kuka muka ottais mielummin sen Victorian Danielin kun ton?ei kukaa.
[/quote]
Aito äijä :D Kenelle muulle kuin jollekin lähiön wt-muijalle tuollainen elähtänyt kaljankittaaja on päiväunelmien kohteena?
[/quote] Maddelle vissii :D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:07"] oliskohan se kuitenkin niin, että ihmisiä tässä ollaan asemaan ja varallisuuteen katsomatta? [/quote] Ohis. No ei todellkaan. [/quote] kyllä se siitä helpottaa, ota vaikka olut
[/quote]
Yhtäläisyydet on syntymä ja kuolema, siihen ne miljonäärien ja sossupummien yhtäläisyydet sitten jää.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:24"] Tossa Chrisissä on varmaa luonossa karismaa voi olla sellanen aito äijä.kuka muka ottais mielummin sen Victorian Danielin kun ton?ei kukaa. [/quote] Aito äijä :D Kenelle muulle kuin jollekin lähiön wt-muijalle tuollainen elähtänyt kaljankittaaja on päiväunelmien kohteena? [/quote] Maddelle vissii :D
[/quote]
No hän ei ollut kaljamaha kun alkoivat seurustelemaan. Nyt Maadde on jo niin tottunut ja hyväksynyt (kuten tuhannet suomalaisetkin) puolison muodonmuutuksen huonompaan suuntaan.
Onko kukaan ihminen fyysisesti mennyt parempaan suuntan kun on sitoutunut? Minä en ole nähnyt, kaikki vaan lihonneet tai pysyneet ennallaan.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:07"] oliskohan se kuitenkin niin, että ihmisiä tässä ollaan asemaan ja varallisuuteen katsomatta? [/quote] Ohis. No ei todellkaan. [/quote] kyllä se siitä helpottaa, ota vaikka olut
[/quote]
Yhtäläisyydet on syntymä ja kuolema, siihen ne miljonäärien ja sossupummien yhtäläisyydet sitten jää.
[/quote] Uskoisitko että on tupakoivia kaljaa juovia miljonäärejä ja raittiita savuttomia sossupummeja
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:20"]
Uskoisitko että on tupakoivia kaljaa juovia miljonäärejä ja raittiita savuttomia sossupummeja
[/quote]
Tottakai mutta kun paheita tekee kuuluisa ja rikas, niin ihmiset suhtautuvat siihen eri lailla, kun jos ne tekee tavis. Tupakoiva sossu on wt ja tupakoiva prinsessa on cool, tosin ei minun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:20"]
Uskoisitko että on tupakoivia kaljaa juovia miljonäärejä ja raittiita savuttomia sossupummeja
[/quote]
Tottakai mutta kun paheita tekee kuuluisa ja rikas, niin ihmiset suhtautuvat siihen eri lailla, kun jos ne tekee tavis. Tupakoiva sossu on wt ja tupakoiva prinsessa on cool, tosin ei minun mielestä.
[/quote] ehkä jotkut älyltään rajoittuneet näin ajattelevat
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:12"]
[/quote]
[/quote] totta, miljonääri vie siltä sossupummilta viimeisetkin rahat jos vain tilaisuuden saa
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:20"] Uskoisitko että on tupakoivia kaljaa juovia miljonäärejä ja raittiita savuttomia sossupummeja [/quote] Tottakai mutta kun paheita tekee kuuluisa ja rikas, niin ihmiset suhtautuvat siihen eri lailla, kun jos ne tekee tavis. Tupakoiva sossu on wt ja tupakoiva prinsessa on cool, tosin ei minun mielestä. [/quote] ehkä jotkut älyltään rajoittuneet näin ajattelevat
[/quote]
Tämä siis alkoi siitä, onko Madde ja Chris wt? Mielestäsi asema/raha ei vaikuta siihen? Kun kaikki ovat vain ihmisiä.
Jos wt määritelmä on---> Sillä tarkoitetaan alhaisen tulotason omaavia ihmisiä, jotka asuvat keskimääräistä huonommissa olosuhteissa ja joilla on ongelmia yhteiskunnan auktoriteettien kanssa. Päihteet ja rikollisuus yhdistetään usein kyseiseen luokkaan.
Niin ei he millään perkeleellä kuulu tuohon luokkaa vaikka käyttäytyisivät miten...
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:20"] Uskoisitko että on tupakoivia kaljaa juovia miljonäärejä ja raittiita savuttomia sossupummeja [/quote] Tottakai mutta kun paheita tekee kuuluisa ja rikas, niin ihmiset suhtautuvat siihen eri lailla, kun jos ne tekee tavis. Tupakoiva sossu on wt ja tupakoiva prinsessa on cool, tosin ei minun mielestä. [/quote] ehkä jotkut älyltään rajoittuneet näin ajattelevat
[/quote]
Tämä siis alkoi siitä, onko Madde ja Chris wt? Mielestäsi asema/raha ei vaikuta siihen? Kun kaikki ovat vain ihmisiä.
Jos wt määritelmä on---> Sillä tarkoitetaan alhaisen tulotason omaavia ihmisiä, jotka asuvat keskimääräistä huonommissa olosuhteissa ja joilla on ongelmia yhteiskunnan auktoriteettien kanssa. Päihteet ja rikollisuus yhdistetään usein kyseiseen luokkaan.
Niin ei he millään perkeleellä kuulu tuohon luokkaa vaikka käyttäytyisivät miten...
[/quote] mistä tuon määritelmän repäisit, Wikipediasta vai ? :D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:37"]
mistä tuon määritelmän repäisit, Wikipediasta vai ? :D
[/quote]
En wikipediasta, mutta netistä kumminkin ja noin minä olen sen aina ymmärrätänyt. Mikä on sinun määritelmä, vedä netistä tai keksi itse. Oikaise minua oikealla määritelmällä.
Äläkä lainaa kun viimeinen kommentti, sivusta tulee ärsyttävä lukea kun lainataan aina koko rimpsu.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 08:38"]
Minkä ikäinen tuo Chris on?
[/quote]
-74 syntynyt eli nelikymppinen.
[/quote]
Apua, miesystäväni on tuon ikäinen, mielestäni näyttää ihan ikäiseltään (hiuksissa joukossa hieman harmaita, kasvoissa alkaa olla vähän juonteita), mutta ero Chrisiin on aika huima. Tuossa iässä viimeistään alkaa huomata elintapojen (liikunta, alkoholi, tupakka, ruokailutottumukset) vaikutuksen ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:37"]
mistä tuon määritelmän repäisit, Wikipediasta vai ? :D
[/quote]
En wikipediasta, mutta netistä kumminkin ja noin minä olen sen aina ymmärrätänyt. Mikä on sinun määritelmä, vedä netistä tai keksi itse. Oikaise minua oikealla määritelmällä.
Äläkä lainaa kun viimeinen kommentti, sivusta tulee ärsyttävä lukea kun lainataan aina koko rimpsu.
[/quote] en ehdi täytyy lähteä töihin t:wt
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:37"] mistä tuon määritelmän repäisit, Wikipediasta vai ? :D [/quote] En wikipediasta, mutta netistä kumminkin ja noin minä olen sen aina ymmärrätänyt. Mikä on sinun määritelmä, vedä netistä tai keksi itse. Oikaise minua oikealla määritelmällä. Äläkä lainaa kun viimeinen kommentti, sivusta tulee ärsyttävä lukea kun lainataan aina koko rimpsu. [/quote] en ehdi täytyy lähteä töihin t:wt
[/quote]
Olipa yllättävä vastaus. Ihminen joka arvostelee muiden vastauksia, mutta hänellä itsellään ei ole mitään vastausta, ei usein ehdi vastata koska hänellä juuri silloin on menoa.
Madde vaikuttaa sellaiselta kovispoikien seksipommiheilalta, Vickan taas kiltiltä tytöltä, jolla on kilttejä miehiä. Madde-tyypit on kauneimmillaan teininä, Vickanit taas kaunistuu vanhetessaan, yleensä kauneimmillaan 35-45-iässä. Vickanhan näyttää nykyään joltain gradu-vaiheen opiskelijalta, vaikka on oikeasti vanhempi kuin esim. Diana koskaan oli.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:07"]
oliskohan se kuitenkin niin, että ihmisiä tässä ollaan asemaan ja varallisuuteen katsomatta?
[/quote]
Ohis.
No ei todellkaan.