Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen viimein todennut että arvostelukykyni on äärimmäisen paska
11.01.2015 |
En voi mitenkään luottaa siihen.
Miehet keihin olen ollut ihastunut tai keitä olen tapaillut ovat kaikki paljastunert jonkin luokan kehareiksi /ihan psykoiksi. Olen tosissani.
Onneksi olen päässyt kaikista eroon mutta ahdistaa tämä asia. En tajua miten löydän tästä tilanteesta itseni uudestaan ja uudestaan, voi helvetti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pelastit mun illan tällä :D samaistun