Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milllainen ihminen oli pentti linkola?

Vierailija
01.11.2021 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä harvoista ihmisistä jotka eli niinkuin opetti. Kunnioitan sitä.

t. änkyräpersu

Vierailija
2/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkiin olen vakavisssani miettinyt että jos vaihtaisi pizzan ja hampurilaiset telttaan, kaminaan ja tonnnikalaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies. Oli kovasti suosittu vasemmiston ja progressiivien piirissä kunnes alkoi puhua epämielyttäviä totuuksia. Vähän samanlainen juttu kuin Pirkko Saision kohtalo. 

Vierailija
4/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Linkola ei kuitenkaan ollut riippuvainen siitä, millä hän luonnollisesti eli, kuten kalastamisesta.

Vaan hänellä oli rahaa jemmassa pärjätä silloinkin, kun hänen elämäntapansa tuotti pahasti tappiota.

Linkolasta on paljon kirjoja ja tekstejä olemassa, niistä voi itse muodostaa käsityksen hänestä ihmisenä ja aatteen miehenä.

Vierailija
5/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvi katarri iski häneen ja pahasti.

Vierailija
6/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkiin olen vakavisssani miettinyt että jos vaihtaisi pizzan ja hampurilaiset telttaan, kaminaan ja tonnnikalaaan.

No tonnikala olisi mitä epälinkolalaisinta.

Vierailija
7/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka eli niinkuin opetti, eikä kaihtanut sanoa sellaisiakin asioita jotka saisivat mm. nykyiset vihreät ministerit täysin pois tolaltaan.

T: persu

Vierailija
8/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena ❤️

Vierailija
9/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukana eräässä itselleni erittäin tärkeässä luonnonsuojelutempauksessa 80-luvulla.  Osallistuin itsekin.

Muistan lämmöllä, vaikken häneen sen kummemmin tutustunutkaan, muutama sana vaihdettiin. 

Vierailija
10/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava mies.

Vierailija
11/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolle Maria Veitola koitti ohjelmassaan vittuilla mutta häpäisi vain itsensä.

Vierailija
12/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niinkuin opetti? Vastusti länsimaista lääketiedettä, opetti, että sairaat kuolevat pois ja väestömäärä pienenee. Kunnes sairastui itse. Alkoi kaikessa hiljaisuudessa syödä lääkkeitä, että ei itse kuolisi.

Vastusti yksityisautoilua päästöjen takia. Kunnes alkoi tuntua verkkojen ja saaliiden kantaminen raskaalta. Osti sitten pakettiauton.

Ehdotti tosissaan, että Afrikassa myrkytetään vesistöjä, jotta maailman väestönkasvu saadaan kuriin.

Sellainen mies oli. Mutta ihaileehan moni Aatuakin.

Vierailija
13/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ihminen, jolla oli radikaaleja mielipiteitä.

Vierailija
14/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolle Maria Veitola koitti ohjelmassaan vittuilla mutta häpäisi vain itsensä.

Erittäin epäasiallinen ja nolo Maria V.

Vierailija
15/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli niinkuin opetti? Vastusti länsimaista lääketiedettä, opetti, että sairaat kuolevat pois ja väestömäärä pienenee. Kunnes sairastui itse. Alkoi kaikessa hiljaisuudessa syödä lääkkeitä, että ei itse kuolisi.

Vastusti yksityisautoilua päästöjen takia. Kunnes alkoi tuntua verkkojen ja saaliiden kantaminen raskaalta. Osti sitten pakettiauton.

Ehdotti tosissaan, että Afrikassa myrkytetään vesistöjä, jotta maailman väestönkasvu saadaan kuriin.

Sellainen mies oli. Mutta ihaileehan moni Aatuakin.

Pisteet kotiin Afrikan vesistöjen myrkyttämisestä. Samaa toivoisin Lähi-Itään.

Vierailija
16/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu hedelmistään tunnetaan, Pentti jätti todella kauniin perinnön tuleville sukupolville, perusti Suomen Luonnonperintösäätiön.

Vierailija
17/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkolan ajatuksia voi olla vaikea ymmärtää jos ei tunne ehdotonta rakkautta luontoa kohtaan. Eikä Pentti ihmiskuntaa vihannut vaan pikemminkin päinvastoin. Lähimmäisenrakkautta hänessä oli paljonkin.

Vierailija
18/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se on minun ajatuus siitä mikä voiisi jalostua siitä muuuksi.

Vierailija
19/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin ihminen, jolla oli radikaaleja mielipiteitä.

Ne jäää ihmien mieleen ja muistiin. Positiiiviset asiat eivät jäää.

Vierailija
20/21 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se on minun ajatuus siitä mikä voiisi jalostua siitä muuuksi.

Minuun esim yksi asia voiisi olla että kapitalismi on vanginnut ihmisen elämään älypuhelimeeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän