Miksi et mene muiden naisten kanssa saunaan?
Kommentit (22)
En ole koskaan käsittänyt joukkosaunomisen erinomaisuutta. Haluan olla omissa oloissani lauteilla ja heitellä löylyä juuri silloin, kun hyvältä tuntuu. Kvasisyvälliset keskustelut saunanlauteilla eivät kiinnosta pätkääkään.
En sauno. Jos joskus poikkeuksia teen asiaan, niin menen itsekseni. Kylpeminen ja puhdistautuminen ovat päässäni sitä " minäminäminä" aikaa ja en halua ketään kaakattamaan liepeille.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:27"]
Häpeän suuria rintojani...
[/quote]
En usko, että nyt niin kovin suuret oikeasti on. Laitapas kuvaa, niin katsotaan.
Saan saunomisesta migreenikohtauksen eli saunominen ei sovi minulle.
Inhoan yhteissaunomista. Peseydyn yksin. Uimahalli menee, kun siellä ei tartte missään ryhmässä jutella tekohenkeviä juttuja, vaan voi olla itsekseen.
aika harvassa kulttuurissa nakuillaan tuttavien kanssa, ei tunnu luontevalta monelle suomalaisellekaan
En mene, jos en tunne oloani kotoisaksi kyseisten naisten kanssa tai epäilen, että vaivaannutan muita. Olen avoimesti biseksuaali, mutta en kiinnitä huomiota muiden kuin kumppanin kehoon (sukupuolesta riippumatta) sen enempää kuin kiuaskiviin. Jos joku kuitenkin antaa pienimmänkin vihjeen tilanteen epämukavuudesta, en mene vaivaannuttamaan häntä : ) Mielestäni se on huomaavaisuutta muita kohtaan.
Keiden muiden naisten?
Nimim sinkkumies
Siksi koska joku kuten ap kuitenkin kyttää mun kroppaa ja tekee siitä kauhistelevan aloituksen AV:lle.
Koska en halua nähdä muita naisia alasti (yäk) en halua niitä näkyjä kavereistani alasti päähäni, ja sitähän ei unohtaisi miltä ne näyttää, aina sitten kun näkisi näitä ihmisiä, tulisi mieleen vain et sillä oli sellaset tissit tai oksu perse tai häppärit roikku pihalla jne. No thanks!
En yleensä sauno, häpeän ulkonäköäni ja jos menen saunaan, menen mieluiten yksin.
Kyllä mä aina yritän, mutta ne alkaa kirkua ja juoksee ulos. Tai jos joukossa on joku isompi niin se heittää mut ulos :(
En jaksa, kun tiedän että muut arvostelevat.
Inhoan toisten alastomia haisevia perseitä siinä edessäni. Yäk. Miksi pitäisi saunoa yhdessä, en ymmärrä.
Monestakin syystä.
Ensinnäkään saunominen ei kuulu suosikkiasoihini. Sit se arvostelun määrä, mitä muut puhuis selän takana. Kun kuulee miten toisista puhutaan ihan arkitilanteissa vaatteet päällä, saati sitten alasti! Ja siks että nakuilu ei tunnu millään lailla luonnolliselta, muuten kun oman miehen seurassa (jos olis :D). Oon jo ihan nuoresta iästä asti kammoksunu ja vältelly kaikenmaailman saunomistilanteita ja koulujen uimatunteja mis on kaikki samassa huoneessa suihkussa. Hirveen ahdistavaa! Siitä ois rentoutuminen kaukana jos muiden seurassa pitäs alasti hihhuloida. :S En menis tänäpäivänäkään. Ainoastaan bikinit tms. päällä voisin. Ja kuten joku mainitsikin, en mäkään halua päähäni kuvia, miltä kavereiden värkit tai tissit/perse näyttää. Ehkä niitä syystäkin kutsutaan englanniks "private parts"
En jaksa sitä arvostelua.