Mitä mieltä olette nimestä PEETA?
Mitä mieltä olette pojan nimestä Peeta? Itse tykkään tosi paljon. Mietityttää vähän, että tuleeko siitä muuta mieleen kuin Nälkäpeli.
Kommentit (58)
Tiedän Peeta-tytön, onko pojan nimi??
Ei mulle siitä ainaka nimi tuu mielee.enemmän että kirjaimia lyöty vaan peräkkäin.
Mistä sen tietää, että se on pojan nimi? Pieta on tytön nimi ja automaattisesti kuvittelin tämänkin nimen olevan johdannainen Beata-nimestä. Peetu taas on pojan nimi. Ihan suomalaisittain mietittynä harva miehen nimi päättyy a:han.
kyllä se minusta ihan kiva nimi on, tosiaan joo Nälkäpeli tulee mieleen. Vois kuvitella, että ainakin jenkeissä nimi yleistyy.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:27"]
Mistä sen tietää, että se on pojan nimi? Pieta on tytön nimi ja automaattisesti kuvittelin tämänkin nimen olevan johdannainen Beata-nimestä. Peetu taas on pojan nimi. Ihan suomalaisittain mietittynä harva miehen nimi päättyy a:han.
[/quote]
Jukka, Mika, Juha...
Vähän hassu mutta sulonen toisaalta ku miettii
Mulle tuli ekana mieleen peelo... En tykkää, mutta toisaalta, en ole nähnyt Nälkäpeliäkään.
Kamala. Ihme lässynlässy nimi. Huopatohveli
Noloa nimetä lapsi jonkun teinikirjan mukaan joka oli iso hitti äidin raskausaikana :D
Jos asuisin ulkomailla niin ehdottomasti antaisin pojalle nimeksi Peeta, ja nimenomaan Nälkäpelin takia, niin ihana tyyppi siinä. Mutta ei se Suomessa toimi, ei kukaan kuitenkaan osaa lausua sitä oikein.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:27"]
[/quote]
jukka, mika, pekka, kuisma, vesa....?
Mä taas en missään nimessä antais nimeksi Peetaa, koska siitä tulee mieleen vain Nälkäpeli ja Peeta oli siinäkin niin ärsyttävä inisijä, ettei mitään rajaa.
Mutta ei se nyt pahemmalta nimenä kuulosta kuin Peetukaan, vaikka en tykkää henkilökohtaisesti tuollaisista nimistä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:27"]
[/quote]
Jukka, Mika, Juha...
[/quote]Miikka, Joona, Pekka, Esa, Ilkka, Nooa....
En tykkää.