Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksikumppanien määrästä täytyy valehdella?

Vierailija
11.01.2015 |

Sain kuulla eilen yhteisten ystäviemme kautta, ettei ettei tapailemani mies olekaan neitsyt. Asia ei sinänsä vaikuta mihinkään (paitsi etten oikein tiedä haluanko jatkaa hänen kanssaan), sillä hänen kyseessä on hänen kehonsa. Kuitenkin tavallaan häiritsee, koska mies sanoi itse minulle olevansa neitsyt. Tämä tapahtui muutama kuukausi sitten, emme seurustelleet, mutta mies on sanonut hänellä olleen tunteita minua kohtaan jo puoli vuotta. En tiedä enää mitä ajatella, ärsyttää. En ole itsekään enää neitsyt, mutta asia on ollut miehelle selvä. Ehkä enemmänkin ärsyttää miehen valehtelu ja salailu kuin itse tapahtuma. 

Miksi ylipäätään ketään valehtelee seksikumppanien määrästä, aikuisia kuitenkin ollaan...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:05"]

kaikilla venalaisilla tyttoystavillani on ollut vain yksi aikaisempi mies

[/quote]

Mikähän tämän kommentin pointti oli?Venäläiset naiset ovat siveellisempiä kuin suomalaiset?Ja mistä muka tiedät etteivät he valehtele miesten määrää? :)

Vierailija
2/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanoisin, että avaa sanainen arkkusi ja juttele se asia läpi. Juttele se mitä on tapahtunut ja juttele ne asiat miksi sinua kiusaa se asia ja kuuntele. Keskustelkaa.

kyllä mäkin ihmettelisin,,jos olisi valheen poikasia. Mutta ota ensin kunnolla puheeksi ja selkoa asiasta.

ja kerro, ettei se poikuus olemiselle merkittävä...merkittävämpi on, että voit luottaa siihen, mitä. Kesää puhuu.

voihan olla jokin väärinkäsityskin. Rohkeesti vaan puhumaan. Samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain kuulla eilen yhteisten ystäviemme kautta, ettei ettei tapailemani mies olekaan neitsyt."

Kovin nopeasti uskot että miesystäväsi ei ole neitsyt, kun vain yhteisten (monikossa?) ystävänne niin kertoi.... Luottamusta löytyy?

Entäpä jos hän ON neitsyt... Kuten jo yllä on todettu, miehen olisi HULLUA valehdella olevansa neitsyt, jos ei olisi, ellei asia olisi jotenkin erikoisesti tärkeää naiselle. Mutta on täysin ymmärrättävää ja järkevää liioitella lähipiirissä, VARSINKIN KAVEREILLE, että on seksikokemuksia. 23v vuotias mies jolla on poikuus tallella on säälittävä...

On myös mielenkiintoista miten tämä aihe nousi keskustelussa sinun ja miesystäväsi välillä.... Ehkä hän on hyvin kokematon, vaikkei olisikaan neitsyt... tai ehkä sinun puheestasi sai käsityksen että sinulle olisi erittäin tärkeää... 

Pahinta on tietysti jos tämä mies on (poistettu viittaus uskontoon), tai muuten erikoisuus, joka ehdottomasti VAATII että tuleva vaimo on neitsyt, joten valehtelee itsekin olevansa.Voit nähdä tämän myös positiivisena, sillä jos hän on (poistettu viittaus uskontoon), niin saattaa haluta sinusta vaimoa, eikä pidä sinua vain valkoisena avioliiton ulkopuolista seksiä harrastavana (h-sana poistettu). 

41v m (joka pääsi poikuudestaan eroon vasta 34v)

Vierailija
4/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla venalaisilla tyttoystavillani on ollut vain yksi aikaisempi mies

Vierailija
5/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi, kun kerroit asiasta hänelle?

Vierailija
6/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menettänyt poikuutensa sen jälkeen kun sanoi niin sinulle? :)

Vierailija
7/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuossa tapauksessa valehdeltu neitsyydestä.

Vierailija
8/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt kuitenkin jutella miehen kanssa, ja varmistaa ettei ystävän ystävän kaveri ole valehdellut.

Vierailija
9/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen oppinut tältä palstalta, että jokainen nainen on oikeasti korkkaajansa omaisuutta. Jokainen, joka on ollut yli kolmen kanssa on huora ja jakorasia. Kukaan ei halua seurustella naisen kanssa, joka jakaa persettään muille. En tiedä miksi miehen pitää valehdella olevansa neitsyt, mutta ehkä seuraavat kommentoijat vastaavat siihen.

Vierailija
10/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:33"]

Jaa-a. Olen oppinut tältä palstalta, että jokainen nainen on oikeasti korkkaajansa omaisuutta. Jokainen, joka on ollut yli kolmen kanssa on huora ja jakorasia. Kukaan ei halua seurustella naisen kanssa, joka jakaa persettään muille. En tiedä miksi miehen pitää valehdella olevansa neitsyt, mutta ehkä seuraavat kommentoijat vastaavat siihen.

[/quote]

Ehkä ap on neitsyt ja mies on valehdellut että niin hänkin?Muuta "järkevää" selitystä ei oikein ole,koska kierouteenesti miehelle kokemus katsotaan yleensä hyväksi,kun taas naisen pitäisi suunnilleen säästää itsensä avioliittoon :D 

Miksi seksikumppaneiden määrästä yleensä valehdellaan?Koska halutaan antaa itsestään todellisuutta siveellisempi ja siten "parempi" kuva kumppanille.Onneksi mies ei ole kysynyt minun seksikumppaneideni määrää,niin ei tarvitse valehdella.Itseäni kieltämättä hieman häiritsee miten vilkas seksielämä hänellä on ollut minua,kaikkea ei todellakaan tarvitsisi kertoa.

Vierailija
11/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:29"]

[/quote]

Aluksi ei oikein mitään, myöhemmin sanoi että on minullekin kertonut asiasta. Olen kyllä aika varma että jos olisi kertonut niin muistaisin kyllä.

ap

Vierailija
12/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:30"]

Mies on menettänyt poikuutensa sen jälkeen kun sanoi niin sinulle? :)

[/quote]

Voi olla.. En kehdannut ruveta mitään tarkkoja tietoja kyselemään että oliko se tämä tai tämä reissu. Ehkä ylireagoin, mutta harmittaa kuitenkin. En kyllä tiedä mitä olisi sanonut, ei hän ole minulle mitenkään tilivelvollinen enkä varmaan itsekään kertoisi hänelle omista kerroistani oma-aloitteisesti :D 

Vierailija
13/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:32"]

Kannattaa nyt kuitenkin jutella miehen kanssa, ja varmistaa ettei ystävän ystävän kaveri ole valehdellut.

[/quote]

Juteltu on, en saanut kyllä oikein mitään irti. Mutta sainpahan nyt ainakin selviteltyä omia ajatuksiani. 

ap (edellinen myös ap)

Vierailija
14/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Aluksi ei oikein mitään, myöhemmin sanoi että on minullekin kertonut asiasta. Olen kyllä aika varma että jos olisi kertonut niin muistaisin kyllä.

ap

[/quote]

No se tietenkin yrittää pelastaa kasvonsa huijaamalla että on jo kertonut.Kai sinä nyt muistaisit onko mies sanonut olevansa neitsyt vai ei :D Mutta oletko siis itse neitsyt vai mikä syy miehellä olis valehdella?Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
15/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Miksi ihmeessä mies valehtelee että on neitsyt, kun naisia kiinnostaa enemmän kokenut mies.

Vierailija
16/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se luuli että puhutte horoskooppimerkistä

Vierailija
17/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:58"]

[/quote]

ap

[/quote]

No se tietenkin yrittää pelastaa kasvonsa huijaamalla että on jo kertonut.Kai sinä nyt muistaisit onko mies sanonut olevansa neitsyt vai ei :D Mutta oletko siis itse neitsyt vai mikä syy miehellä olis valehdella?Minkä ikäisiä olette?

[/quote]

Niinpä. En ole enää itse neitsyt, olemme 23. Ja en todellakaan tiedä mikä tämä hänen syynsä on valehdella tällaisesta, kun olemme kertoneet toisillemme lähes kaiken muunkin, eikä tämä ole mitenkään erityinen asia. Hän on aika kiltti tai miten sitä kuvailisi, en tiedä liittyisikö tämä sitten siihen että hän koittaa pitää imagoaan yllä.

ap

Vierailija
18/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei tämä ole mikään vakava asia, laittaa se silti miettimään onko muutenkaan ihan sellainen kun on kertonut... Olemme tunteneet noin vuoden, mutta ei siinä ajassa opi toista ihan kunnolla tuntemaan että osaisi sanoa puhuuko toinen totta.

ap

Vierailija
19/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:07"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Niinpä. En ole enää itse neitsyt, olemme 23. Ja en todellakaan tiedä mikä tämä hänen syynsä on valehdella tällaisesta, kun olemme kertoneet toisillemme lähes kaiken muunkin, eikä tämä ole mitenkään erityinen asia. Hän on aika kiltti tai miten sitä kuvailisi, en tiedä liittyisikö tämä sitten siihen että hän koittaa pitää imagoaan yllä.

ap

[/quote]

Voi liittyä tuohon imagon ylläpitämiseen,tai sitten hänen seksikokemuksensa eivät ole miellyttävää muistettavaa joten mieluummin haluaa teeskennellä neitsyttä?

Vierailija
20/25 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:07"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Voi liittyä tuohon imagon ylläpitämiseen,tai sitten hänen seksikokemuksensa eivät ole miellyttävää muistettavaa joten mieluummin haluaa teeskennellä neitsyttä?

[/quote]

En tullutkaan ajatelleeksi! Olen ollut niin ärsyyntynyt etten ole edes miettinyt tuota :D Luultavasti mies ottaa tämän vielä puheeksi, uskaltaisinkohan varovasti vihjata vai pitäisikö nyt vaan olla hiljaa ja antaa hänen kertoa mitä haluaa? Tuntuu että jos ei nyt puhuta tätä selväksi niin se jää kuitenkin takaraivoon kummittelemaan. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi