Miksi seksikumppanien määrästä täytyy valehdella?
Sain kuulla eilen yhteisten ystäviemme kautta, ettei ettei tapailemani mies olekaan neitsyt. Asia ei sinänsä vaikuta mihinkään (paitsi etten oikein tiedä haluanko jatkaa hänen kanssaan), sillä hänen kyseessä on hänen kehonsa. Kuitenkin tavallaan häiritsee, koska mies sanoi itse minulle olevansa neitsyt. Tämä tapahtui muutama kuukausi sitten, emme seurustelleet, mutta mies on sanonut hänellä olleen tunteita minua kohtaan jo puoli vuotta. En tiedä enää mitä ajatella, ärsyttää. En ole itsekään enää neitsyt, mutta asia on ollut miehelle selvä. Ehkä enemmänkin ärsyttää miehen valehtelu ja salailu kuin itse tapahtuma.
Miksi ylipäätään ketään valehtelee seksikumppanien määrästä, aikuisia kuitenkin ollaan...
Kommentit (25)
Ongelma ei ole neitsyydessä (tai sen puutteessa) vaan valehtelusta johtuvasta luottamuspulasta. Tsemppiä ap!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:27"]
En tiedä miksi pitää valehdella. Itse en ainakaan valehtelisi, mutta toisaalta saattaisin sanoa, että se on yksityisasiani. En ymmärrä miksi parisuhteessa pitäisi tietää toisen sänkykumppanien määrä...
[/quote]
Mielestäni se ei ole mitenkään salailtava asia, joten miksi ei kertoisi. Mutta pointti tässä oli se, miksi hän sanoisi olevansa neitsyt jos ei kerran ole. Ei seksikumppanien määrä sen ensimmäisen jälkeen minua kauheasti kiinnosta, mutta kysymykseen voisi vastata rehellisesti.
varmaan valehdellu kavereille ettei oo neitsyt koska on hävettänyt. sulle sitten kertonut totuuden.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:29"]
Mitä mies sanoi, kun kerroit asiasta hänelle?
[/quote]
Aluksi ei oikein mitään, myöhemmin sanoi että on minullekin kertonut asiasta. Olen kyllä aika varma että jos olisi kertonut niin muistaisin kyllä.
ap
[/quote]
No se tietenkin yrittää pelastaa kasvonsa huijaamalla että on jo kertonut.Kai sinä nyt muistaisit onko mies sanonut olevansa neitsyt vai ei :D Mutta oletko siis itse neitsyt vai mikä syy miehellä olis valehdella?Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Niinpä. En ole enää itse neitsyt, olemme 23. Ja en todellakaan tiedä mikä tämä hänen syynsä on valehdella tällaisesta, kun olemme kertoneet toisillemme lähes kaiken muunkin, eikä tämä ole mitenkään erityinen asia. Hän on aika kiltti tai miten sitä kuvailisi, en tiedä liittyisikö tämä sitten siihen että hän koittaa pitää imagoaan yllä.
ap
[/quote]
Hänellä on sukupuolitauti ja jos se tarttuisi sinuun, pääsisi syystä?
En tiedä miksi pitää valehdella. Itse en ainakaan valehtelisi, mutta toisaalta saattaisin sanoa, että se on yksityisasiani. En ymmärrä miksi parisuhteessa pitäisi tietää toisen sänkykumppanien määrä...